DaggEn Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Hallo.. Har 2 driftere som er på vei fra japan med båt nå. Bilene skal igrunn fraktes til Drammen men visst jeg henter de i Bremenhaven får jeg de 4 uker før. Dvs at eg rekker Våler med en uke!! Det jeg lurer på er om det er noen som har vært der og om det er gode kjøreruter fra Bremenhaven til Bergen. Båt eller vei eller ka det måtte være.. Lurer også på hvordan det isåfall blir med momsen. Må jeg betale tysk moms i tyskland og så få den igjen og så betale den norske når eg kommer til norge? Håper på svar. Mvh Dag Rune.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Ring tollvesenet angående momsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Skriv evt. en PM/mail til Geir Ove... han vet mye om eksport/import av biler fra Tyskland... samt deler til biler (BMW)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå