Gå til innhold

Sota ruter, tøft eller harry?

Maestro
 Share

Sota ruter, tøft eller harry?  

127 stemmer

1. 1. Sota ruter, tøft eller harry?

• tøft
      97
    • harry
      31

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er jo sikkert smak å behag det men, personlig syns jeg det er pent hvis alle ruter er "tona" noen få prosent 8)

Sota akkurat rutene på min e-36 coupe med tone 35 (75%) lysgjennomsyn Sota også siderutene foran i samme toning.

Syns det er kult hvis alle rute har lik toning å ikke for mye;)

www.solfilmhalpris.no så er det billige priser

betalte 100,- for 5 ruter på min 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er skikkelig gjort, altså av fagfolk, så synes jeg det er pent. Bør ikke være for mørkt, men en fin toning av rutene gjør seg på de fleste biler. Dessuten bør da alle siderutene være tonet (selv om det ikke er lovlig), ikke bare bakrutene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo sikkert smak å behag det men, personlig syns jeg det er pent hvis alle ruter er "tona" noen få prosent 8)

Sota akkurat rutene på min e-36 coupe med tone 35 (75%) lysgjennomsyn Sota også siderutene foran i samme toning.

Syns det er kult hvis alle rute har lik toning å ikke for mye;)

www.solfilmhalpris.no så er det billige priser

betalte 100,- for 5 ruter på min 8)

Betlate forresten 1100,- for filmen til min :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få se bilder av bilene deres med div prosent toning da.. Vurderer og gjøre dette selv :)

Godt forslag! Går med tanker på å få tonet rutene selv, så hadde vært greit å se hvordan det ser ut med de forskjellige gradene av soting/toning. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er skikkelig gjort, altså av fagfolk, så synes jeg det er pent. Bør ikke være for mørkt, men en fin toning av rutene gjør seg på de fleste biler. Dessuten bør da alle siderutene være tonet (selv om det ikke er lovlig), ikke bare bakrutene.

Er enig i at alle siderutene bør være tonet, men hva skjer hvis man gjør dette? Blir ikke bilen EU-godkjent? det ville jo vært leit....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at alle siderutene bør være tonet, men hva skjer hvis man gjør dette? Blir ikke bilen EU-godkjent? det ville jo vært leit....

Kommer helt an på hvor du tar EU-kontrollen, store variasjoner på hvor strenge man er på dette. I verste tilfelle må vel filmen rives av igjen, og det er jo rimelig surt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stort sett hatt solfilm på alle bilene mine. Synes det ser pent ut, samt at det er ganske behagelig når det er skarpt dagslys. Jeg har brukt en lys solfilm da, synes for mørkt blir litt "rånete".

Har aldri hatt problemer verken på EU kontroll eller i teknisk kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stort sett hatt solfilm på alle bilene mine. Synes det ser pent ut, samt at det er ganske behagelig når det er skarpt dagslys. Jeg har brukt en lys solfilm da, synes for mørkt blir litt "rånete".

Har aldri hatt problemer verken på EU kontroll eller i teknisk kontroll.

Det var akkurat passe på den sølvfargede du hadde... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...