bjornher Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Hadde EU-kontroll på bilen igår, og fikk beskjed om at blant annet bærekulene må byttes. Har egentlig merket det selv og da det har vært vibrasjoner ved kjøring, men kom aldri så langt at jeg fikk byttet de før kontrollen Uansett, har lest på forumet at det kan lønne seg å bytte ut hele bærearmen med bærearmer fra E30. Har sjekkt på koed.dk og fant der to bærearmer til E30 hhv varenr www1217 og www1218, noen som vet om disse passer på min Compact 95-modell? På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Du får bærekuler til E36 som er forsterket nå. Trenger du hele bærearmen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 min erfaring er at på e36 er e30 bærearmene like dårlig som de som sitter orginalt. Fordelen men e36 bærearmene er at du kan skifte kun bærekulen, noe som er rimeligere. Men nå veier min e36 1500kg så kanskje derfor kulene ikke varer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornher Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 Kjempefint, da tror jeg at jeg går for forsterkede bærekuler til e36! Tusen takk for informative svar UniX og eriklepe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå