Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva faen er det han tullingen styrer med, ikke telefon ikke internett... :evil: gidder jo faen ikke å kjøre 50 mil for å se på billigfelger ....

Skrevet

greit det, men der er bare en tlf svarer som sei at de beklager å ikke kunne hjelpe på tlf lenger, men vi er velkommen innom butikken..fy faen for ei jalla sjappe...

Skrevet

Kan stemme det der, at han ikke tar tlf. Han vil helst ha folk innom butikken, er ikke mye hjelp å få via internett eller tlf. Det er i hvertfall min erfaring. Valgte til syvende og sist å styre unna Shariff jeg, og satsa heller på andre steder. Har ikke angret etterpå heller, etter å ha snakket med folk som har handlet der. Man får som regel det man betaler for...

Skrevet

han har me bra også. men jeg handler ikke der. handler heller felg\dekk på gs bildeler.

Skrevet

Ja men det går da fint ann å leve uten ham.

Finnes MANGE andre som leverer dekk og felg.

Jeg har god erfaring både med Interdekk og GS-Bildeler.

GOD PÅSKE!!! :D:D:D

Ps.

Satte på sommerhjula i går....FETT!

Skrevet

litt begrenset utvalg da hos gs?? men kan være at de oppdaterer nettsiden sin og får litt "nyheter" nå som sesongen er her:)

Skrevet

Tja.

Enig at det er rimelig teit at det skal være så vanskelig å få telefonkontakt med dem, men...

Jeg var der oppe i forbindelse med at en kamerat skulle ha dekk her om dagen. Både i butikken og i monteringshallen var ting akkurat som det skulle være. MANGE felger utstilt - og nei, ikke bare masse billig drit.

Balanseringa dems var vel ikke all verden, men det er sjelden den er noe sted.

Så poenget.. hvem slår 4400,- for toyo proxes R888 i 205/40/17 og 235/40/17?

Skrevet

Sharif's er greit å handle hos, men velg besøkstid med omhu.. Prisene er gode, og pruting er lov ;) (ikke dermed sagt at går hver gang). også får du det meste på dagen..

Har vært hos endel andre "billig sjapper" og de ha en lei tendes til å ville ha meg over på "østen" og US dekk som sikkert holder må der de er produsert, men ikke her... TOYO er på Audien og kommer på bimmer'n

Skrevet
dekkbaron1 er jo i nabolaget ditt :)

og han har jo sharif sitt utvalg (hadde iaf.) Sharif eier jo dekkbaronen.no

ja, har snakket med de, de sa at de ikke kunne skagge felgene jeg skal ha, den typen felger var det kun sharif som har..men det ordner seg vel..har begynt å lete etter andre felger nå..sikler på BBS RS GT.

Skrevet

dekkbaronen.no og dekkbaron1.no er 2 forskjellige firma da.. de hadde samarbeid den første stunda de drev, men det ble droppa pga sharifs oppførsel. Personlig holder jeg meg langt unna sharif, han virker mer opptatt av status enn kundeservice.

Skrevet

BBS er forøvrig genialt valg til BMW :)

Når det gjelder Toyo er det absolutt å anbefale, kjørte Toyo sommer og vinter på min forrige E28, de var fantastiske uansett føre. beste dekka jeg har hatt på BMW på vinter, uansett nysnø, glatt is, sørpe, aldri problem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...