KennetG Skrevet April 3, 2007 Forfatter Skrevet April 3, 2007 BBS er forøvrig genialt valg til BMW Når det gjelder Toyo er det absolutt å anbefale, kjørte Toyo sommer og vinter på min forrige E28, de var fantastiske uansett føre. beste dekka jeg har hatt på BMW på vinter, uansett nysnø, glatt is, sørpe, aldri problem Jeg vet, har BBC RC i 18" nå, men de er blitt så stygge i finish at de må skiftes ut. Toyo brukte jeg på golfene jeg har, meget godt fornøyd ,med de da. Nå kjøpte jeg falken, fordi jeg måtte kjøpe dekk til 2 biler. 18" til BMW og 17" til vr6`n, så da kjøpte jeg noe som var billig og bra:)
knut_olestad Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 Jeg kjørte continental på Jetta`n, lå mer i grøfta enn på veien Den endte opp som delebil for brutterns Jetta Trist, men ga meg god grunn til å handle E28 Har gode gamle original Fundo BBS RS kopi til den, dessverre kun i 15 tommer. skal pusse opp sommerfelgene og få på nye dekk, Toyo ligger klar Blir svart senter og polert ring, skal funke en sommer det Klassisk stil til klassisk bil.
KennetG Skrevet April 3, 2007 Forfatter Skrevet April 3, 2007 Høres svært ut, liker klassisk stil på de bilene der:) Jeg kjøpte forresten gamlebilen min inn på åndalsnes, den gti 16v. En som het frode jansen tror jeg det var. En annen som heter trond wiggo et ellerannet som hadde den før han igjen. kjenner du de? Det er mange år siden nå da. tror det var i99 eller 2000.
knut_olestad Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 Frode kjenner jeg godt ja, har flytta seg ned på østlandet han, og TW bor rundt ålesund en plass, kjører en nydelig blå VW Touran Har sett den GTI`n mange ganger
mOMOe Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 Tja.Enig at det er rimelig teit at det skal være så vanskelig å få telefonkontakt med dem, men... Jeg var der oppe i forbindelse med at en kamerat skulle ha dekk her om dagen. Både i butikken og i monteringshallen var ting akkurat som det skulle være. MANGE felger utstilt - og nei, ikke bare masse billig drit. Balanseringa dems var vel ikke all verden, men det er sjelden den er noe sted. Så poenget.. hvem slår 4400,- for toyo proxes R888 i 205/40/17 og 235/40/17? hehe. broderen kjøpte et sett felger og dekk for et par år siden. jævli kule 19" fra sharif inkl dekk for ca 7500kr. 245/40 19" forran og 275/35 19" bak om jeg husker korrekt. tok lit tid før noen av oss la merke til dimmen som sto på dekka og da skjønte vi fort at det var noe som ikke stemte. målte deretter dekkene og alle viste 225. fikk så sammenliknet de med ekte vare og kjente fort at de var av en helt annen (steinhard) gummikvalitet og dimensjon enn "the real thing". derfor fraråder jeg samtlige å handle noe som helst fra sharif å dermed støtte oppunder hans svindelforetak
hagenisse Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 Det er ikke min erfaring. Jeg kjøpte ett sett toyo T1-R der i 215/45 der og de var noe smalere enn 225/45 dekka jeg har nå. De smeltet bort på bane og satt bra på vått, så de var som de skal være. R-dekk-ene han kameraten min kjøpte virker også å være slik de skal være. Ikke montert på bil ennå. Jeg har egentlig bare gode erfaring selv med varene der, problemet er at man ikke kommer igjennom på telefon..
KennetG Skrevet April 3, 2007 Forfatter Skrevet April 3, 2007 Frode kjenner jeg godt ja, har flytta seg ned på østlandet han, og TW bor rundt ålesund en plass, kjører en nydelig blå VW Touran Har sett den GTI`n mange ganger Ok, ja stemmer TW bor i ålesund, han kjørte en flott rød gti turbo. Så det er han som har den blå touranen altså..hmm fin den. Frode flyttet på østlandet rett etter jeg kjøpte gti`n av han. Gti er forresten død tror jeg. var en fjompenisse som kjøpte den av meg og raste både motor og girkassen, gikk en uke etter han kjøpte den, lå på turtallsperra fra han startet den hos meg til den raste...når jeg solgte den så hadde den gått 286tusen, brukte ikke en dråpe med olje, og gikk veldig fint, skiftet kamkjede og diverse da, den raslet en del når jeg fikk den.
knut_olestad Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 Den var utrolig fin da TW og Frode hadde den husker jeg TW er jo superpedantisk når det gjelder bilene sine. Husker du den blå A4 han hadde? En av norges mest profilerte og en av de fineste i norge pr dags dato. Han bygde den røde gti`n etter å ha solgt A4`n. Touranen er å se i aprilnr av norske max power, nydelig bil. Jettan jeg hadde kjøpte jeg av en gubbe som mente gamle biler ikke er verdt noe, 90 modell 1.8i med knapt 150.000 km på seg, noe matt i lakken, men invendig var den som ny, ga 5000 for den Men på glatta havna jeg i ræva på en transit, og det var enden på den.. Savner den i grunn, hvit med svarte tribals, jobber med profilering og reklametrykk, så jeg mekka dem selv
MortenK Skrevet Mars 12, 2008 Skrevet Mars 12, 2008 Dro sammen med faren min til Sharif, førsteintrykk: jalla fyr som vil vise at han har penger og hører på barne trance! På 3 av 4 vegger hang det felger, nederste rad var det de samme 22" crome felgene som ikke var noe spessiellt kule ellers var mange andre kule felger der.. Men det stod ikke noe om felgene, selvom det var 10kasser der så var kun 2 åpene og de som ekspiderte der satt i tlf. hele tiden. Midt i rommet stod det en Chervrolet Corevette og en racing rigget Toyota Supra (ganske kul). Ellers spilte de høy musikk i hele lokaet og musikken var Cascada av alle ting.. Så med en gang på kundene som var der at de ikke hørte på slik musikk! Var der høyst 15min før vi dro videre tilbake hjem, litt skuffet og veldig irriterte! Så vil annbefale alle om å sjekke ut butikker i nærommråde først, mindre du vil dra langt og kansje skaffe deg noe helt unikt som man må betale sykt mye for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå