Gå til innhold

Tidenes Gla`opplevelse med politiet!!

-Anders-
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, å være oppmerksom er viktig. Spesielt når du kjører med politiet tett oppi ræva!

Er ingen overraskelse for meg å bli stoppa av politiet. Men denne gangen var det jo forsåvidt greit nok. Ja kriminell ja, nei si det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er morro til tider å bli stoppet av dem jeg. Hva spørr dem om denne gangen liksom?! hehe

Husker den gangen jeg ble stoppet for å kjøre med komboen parklys/spredere.. Jeg hadde på meg en genser der det sto "drug dealer" innsydd på brystet. Han spurte jo selvsagt om jeg var en drug dealer da, og om jeg hadde noe jeg var redd for å vise frem inne i basskassa mi!! Etter en kikk rundt bilen gjorde han faktisk narr av vinter"felga" mine.(4 svarte stålfelger med kapsler). -Han lurte på om jeg hadde lagt om til sommerdekk, så humret han. wtf?

Etter det har jeg liksom tatt det sånn halvveis som underholdning å bli stoppa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal det ha betydning om man har hatt kontakt med politiet tidligere når man blir stoppet i trafikken for å ha kjørt på rødt lys, misset en vikeplikt eller andre ting folk nevner her...

Jeg kjører relativt greit her i Bergen, er ikke for mye på fort kjøringen, men om jeg blir stoppet og de sjekker navnet i registeret kommer det opp litt ymse... Ting jeg vil legge bak meg, men om det betyr at de blir ekstra kukete på meg i forhold til noe trafikk greier, ja da blir jeg mektig irritert og vil vurdere å sende klager osv...

Skal lage meg en huske liste over ting jeg må huske å spørre om når/om jeg blir stoppet.

-Tjenestenr

-Bevis (se måling, bilde o.l)

-Evt andre ting?

Er så lett å bli stresset, og bare si ja ja ja for å komme seg videre å senket pulsen til et levelig nivå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...