Gå til innhold

Nye BBS CH montert.

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utrolig bra valg! Jeg har registrert at noen synes CH er litt for standard på BMW, spesielt e46. Hva så? Den er jo knallfin.

18" eller 19" forresten?

Er 8,5+9,5X19.

Mange synes nok at dette blir litt "standard." Det er jo forsåvidt helt riktig!

Men i denne prisklassen er disse felgene mitt soleklare førstevalg. Pene å se på, og bra kvalitet! :D

Hvis penger ikke hadde vært noe særlig tema hadde jeg kjøpt BBS Le Mans... Drømmefelg. Får satse på at det er inne rekkevidde neste gang jeg bytter bil.

Jeg må også få berømme dekkene jeg har montert. Jeg har aldri kjørt såpass brede hjul som sporer mindre enn de jeg har nå! Helt genialt. Sporer null og niks. Fruen kjørte en "testrunde" på ringveien og merket ikke forskjell fra vinterdekka!

BF Goodrich G-force. 235 og 265.

Ble tipset om disse av en kollega som kjører 20" med 255 og 295. Sporer nada på bilen hans. Hoegtor her inne, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":1mld9ak7]

Evt. hostHartgeReplicahost, hark.. :)

Øy! :cry:

:wink:

Er vel noen som har det her inne, men kan ikke si å ha sett det så mye på veien. Hvertfall ikke her i byen.

Alle kællane kjøræn`te rundt me døm samma hjula, vel?? Nedi Freksta, menær jæ?

Fra spøk til revolver, du kjenner ikke tilfeldigvis Thomas Magnussen? Jobber i Solid entreprenør på Rolvsøy. Kjører en E39 med 20".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra valg! Jeg har registrert at noen synes CH er litt for standard på BMW, spesielt e46. Hva så? Den er jo knallfin.

18" eller 19" forresten?

Er 8,5+9,5X19.

Mange synes nok at dette blir litt "standard." Det er jo forsåvidt helt riktig!

Men i denne prisklassen er disse felgene mitt soleklare førstevalg. Pene å se på, og bra kvalitet! :D

Hvis penger ikke hadde vært noe særlig tema hadde jeg kjøpt BBS Le Mans... Drømmefelg. Får satse på at det er inne rekkevidde neste gang jeg bytter bil.

Du virker som en fyr med god smak. Godt å vite at jeg ikke er alene. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...