Lex-Talionis Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Noen som har erfaring med stereo bygging i cab? hva slags bass vil jeg få i den i forhold til en vanlig bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pez Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 jeg har 3 8" i min cab, funker fett det mister litt effekt i forhold til hva en hadde fått i en vanlig bil da.. bilen er ganske tett.. men jeg skal ta ut av skiposen slik at jeg får mere trøkk inn i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 dette er noe jeg også har lurt på da det er et lite cab prosjekt på gang. men har finni ut at baksetet skal erstates med bassserer og forsterkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 dette er noe jeg også har lurt på da det er et lite cab prosjekt på gang. men har finni ut at baksetet skal erstates med bassserer og forsterkere. Håper du har garasje og alarm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Jeg byggde anlegg i min E30 cab, det som funket best var 2 x 12" kicker solo baric i tett kasse. Dette spillte sykt bra!!! Selv med taket nede og mens jeg kjørte, konge bass!! Anbefales på det sterkeste.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet April 5, 2007 Forfatter Share Skrevet April 5, 2007 okei det høres da bra ut gjorde du noe med den veggen bak sete ryggen eller? eller er det ikke nødvendig å lage noen hull der? Jeg har 2 stk Rockford 12 " så satse på at det blir bra da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Gjorde ingenting med veggen, denne er dobbel på caben også pga av forsterket karroseri. Så den bør du ikke lage hul i, caben trenger alle forsterkninger den har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 skjønner hehe.. da lar jeg veggen være.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ryste Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Har selv en e36 cab, hvor jeg har 2x 10" i bagasjerommet. Du må selvfølgelig ta ut skiboksen, da denne blokker veldig mye. Det kan også være et forslag å lage et hull i "teppeveggen" mellom skiboksrommet og bagasjerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Du kan jo gjøre som jeg gjorde i en bekjent sin E30 cab Men det innebar kapping gjennom to stålplater og bruk av flexirør. Forøvrig to stk. 12" JBL Power elementer. Han har IKKE bagasjerom igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet April 9, 2007 Forfatter Share Skrevet April 9, 2007 okei.. jeg prøver uten bass refleks først så får se åssen det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå