PIIIPower Skrevet April 4, 2007 Skrevet April 4, 2007 Er det bare dekka, eller er det noe annet som kan være slitt? Bremser skal være bytta nov'06. Bestemt nedbremsing; ikke bråbrems, men fort ned fra 120 til 100 f.eks Servopumpa er på kanten av død, men kan ikke helt se at det skal ha noe med saken å gjøre.
hagenisse Skrevet April 4, 2007 Skrevet April 4, 2007 Skeve bremseskiver og dårlige foringer, evnt noe annet i forstillinga, kan også gi slike symptomer.
336mik Skrevet April 4, 2007 Skrevet April 4, 2007 Slitte endeledd,eller bærekuler kan også være en av årsakene.
ChrZZ Skrevet April 4, 2007 Skrevet April 4, 2007 Som dem andre sier, så ville jeg tittet på både bærekuler og foringene foran. Disse har en tendens til gå svært ofte. Ihvertfall på E36, og regner ikke BMW hadde surret seg til å fikse det problemet på E39 heller.
BMVW Daniel Skrevet April 4, 2007 Skrevet April 4, 2007 slitte dempere får dekkene til å bli sprettball også.. spesielt om fjørene e litt stive.
torodd Skrevet April 4, 2007 Skrevet April 4, 2007 Er det bare dekka, eller er det noe annet som kan være slitt? Bremser skal være bytta nov'06. Bestemt nedbremsing; ikke bråbrems, men fort ned fra 120 til 100 f.eks Servopumpa er på kanten av død, men kan ikke helt se at det skal ha noe med saken å gjøre. Hadde samme symtomene som deg helt til jeg satt på sommer hjula og skrapte av rustkanten på skivene. Nå er det ikke antydning til viberering i ratte under kjøring og nesten ikke noe når jeg bremser.
R.E.H Skrevet April 5, 2007 Skrevet April 5, 2007 vibrasjoner er høyst sannsynlig og oftest roterende deler..! få sjekka bremseskivenedine og så feilsøk andre plasser er mitt råd.. samme gjelder med nedbremsingen.. gaanske sikkert bremseskivene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå