nune Skrevet April 5, 2007 Forfatter Share Skrevet April 5, 2007 hmm trenger ny lakk ja. derfor tenkte jeg en utseende endring kansje jor seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 -jeg er lei uatoriserte sjapper som ikke gjør skikkelig arbeid. Og jeg er lei av autoriserte veksteder som ikke gjør jobben de tar betalt for! må ikke betale før de har gjort jobben jo Bare til å krangle, kranglefanter får det som oftest som de vil mens snille gutter får ingenting. dumt, men slik er det. Og til nune, har du planer om å beholde bilen de neste 4-5 årene kan jo en estetisk "oppgradering" som du har lyst på være greit. et m-tech sett er ikke dumt. Men skal du selge bilen etter sommeren kan du faktisk kaste 15tusen i dass istedenfor.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 må ikke betale før de har gjort jobben jo Bare til å krangle, kranglefanter får det som oftest som de vil mens snille gutter får ingenting. dumt, men slik er det. Betaler selvsagt ikke før jobben er gjort, men det er jo unødvendig å måtte krangle med verkstedet hver gang man er der.. Hvorfor kan de ikke bare gjøre jobben sin med den gang..? En annen ting som irriterer meg er att de tar seg til rette ved å f.eks bytte lyspærer etc uten å spørre. Rimelig unødvendig å betale de 100,- for å bytte en lyspære man bytter selv på 2 min. Min samboer hadde problemer med sin Renalut Clio, og jeg ba derfor om en diagnosetest for å finne ut av feilen. Da vi kom for å hente bilen, så fikk vi en regning på ca. 6000,-.. De hadde tatt seg til rette og fikset feilen uten å spørre oss..! 6000,- er kanskje ikke så mye, men hun hadde akkurat hatt bilen på service, og i tillegg akkurat byttet bremser, så da ble det mye penger på en gang for henne. Det er rimelig frekt spør du meg. Jeg ga de selvsagt huden full, så det endte med at vi bare betalte for delene som vi uansett måtte ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå