Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det spørs jo hva du liker. Motor, kjøreegenskaper, styling eller stereo?

Turbokit ville jeg ikke satset på.

Skrevet

En skikkelig service på et autorisert BMW-verksted... med ettersyn/skifte av samtlige foringer i understel/forstilling, fjærer, støtdempere, bremseskiver, bremseklosser, bremsekalipere. Hvis det er penger igjen etter en slik omgang bruker du de på nye kvalitetsdekk... :wink:

Skrevet

bedre å betale 900,- timen på folk som har gjort samme jobb 100 ganger før enn 500,- timen til folk som knapt har sett biltypen før....

-jeg er lei uatoriserte sjapper som ikke gjør skikkelig arbeid.

Skrevet

Enig med eriklepe.

Mener man fort kan få ijenn de kronene i kortere arbeidstid og god service.

Finnes self. unntak både på forhandler- og frittstående siden..

Skrevet

Nå skriver ikke eier av bilen om hvilken tilstand bilen er i og hvilke oppgraderinger som er ønsket så det blir vel litt vanskelig å anbefale noe som helst før han opplyser oss om det! :wink:

Skrevet
Nå skriver ikke eier av bilen om hvilken tilstand bilen er i og hvilke oppgraderinger som er ønsket så det blir vel litt vanskelig å anbefale noe som helst før han opplyser oss om det! :wink:

Klart, men generelt lider nå E36 og tidlige E46 modeller av manglende vedlikehold. Når bilene blir eldre og/eller har kjørt langt er det litt begrenset hva folk har lyst til å betale for (og det er absolut forståelig)... og skifte av foringer (dog ikke alle), støtdempere og bremseskiver er reltaivt kostbart. Når bilene i tillegg er ungdomsbiler... blir fort nye felger prioritert fremfor nye foringer. Jeg har akkurat skiftet samtlige foringer, støtdempere, bremseskiver, bremseklosser på min 2003 E46 318d Touring som har kjørt 103000 Km... og bilen ble dynamisk som ny igjen. Man forstår ikke helt hvor stor forskjellen er før jobben er gjort... :wink:

Skrevet

hmm takk for mange svar... men jeg tenkte mer på utseende på bilen, da bilen er i veldig bra stand... foringer bak er byttet og har liggende nye foringer til bilen forran...

utenom har bilen fått greit med service. og er i utgangspunktet fin og se på. den er original, og har gått kun skarve 110 000 km.

så jeg tente og kansje bruke 15000 kr + lakkering, på diverse invendig og utvendig styling(kansje delajer osv) på bilen.

bilde kan legges ut da jeg får tatt noen av bilen.. (blir ikke i dette været,uff...)

Skrevet

-jeg er lei uatoriserte sjapper som ikke gjør skikkelig arbeid.

Og jeg er lei av autoriserte veksteder som ikke gjør jobben de tar betalt for!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...