Toro Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Kjipe greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Syntes synd på gutten selv, men hva er så spesielt med -03 E39?` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Politiet her i Vestfold har begynt å slå hardere ned på østeuropeiske bander, spesielt litauere. Kanskje det gir resultater etterhvert....Pakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Tipper på at det er Østeuropere som har vært på fære jeg, det var sikkert Xenon lykter, og da er nok de allerede ute av landet tipper jeg, for de kan en tjene mye penger på, og navi.systemet tjener de nok endel på tipper jeg, var jo en sak i avisa at en måtte passe på for østeuropere for de drev med raid i norge av å stjele Xenon lykter, tror det var på østlandet for ei lita tid tilbake det forsvant så sykt mye xenonlykter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Hvilken e39 hadde han da som var SÅ spesiell??.. Jævli kipe greier uansett.. Sånt pakk skulle vært hengt og skutt, ferdi med den saken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Skikkelig surt dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Politiet her i Vestfold har begynt å slå hardere ned på østeuropeiske bander, spesielt litauere. Kanskje det gir resultater etterhvert....Pakk Da jeg bodde i studentbolig for et par år siden var det en på samme sted som ble frastjålet 17" BBS fra en '89 520i. Bilen stod på Leca-blokker da vi skulle på skolen. Dette tyveriet fikk faktisk politiet (muligens Hortenspolitiet) oppklart. De fant felgene og masse annet tyvegods hos noen øst-europeere på andre siden av E18 (Re-siden). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Budda Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 xenon lyktene på bilen min ble også stjelt når bilen kom til norge..når den stor i sarpsborg, sikkert samma gjengen..ett par år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Hvordan skal en få enkelte til å lære forskjellen på mitt og ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Hvordan skal en få enkelte til å lære forskjellen på mitt og ditt? Enkelt. Første gang = fengsel Andre gang = en hånd Osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 fy så kjipt! håper det ordner seg etterhvert, og det er bare SÅ typisk at sånt skjer når ein har fått realisert ein bil drømm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 19, 2007 Forfatter Share Skrevet April 19, 2007 Var vel som jeg trodde da: "Tilreisende kriminelle – trolig utenlandske – står bak en voldsom økning i antall bilinnbrudd i distriktet. Verst går det ut over eiere av velutstyrte biler." http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID ... 02/AKTUELT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Budda Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 + at en kødd kjørte rundt med henger i natt å lette etter bilen..prøvde og stjele isbilen min...tok han på fersken 4 i natt..det var den nattesøvnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 har også tatt et par på fersken rett før de tok seg inn i bilen, en uke etter det var innbrudd i muttarn sin (på samme gårdsplass) gjett hvor vi fant igjen spilleren... det var bare lokale folk, og har ikke vært altfor mye problemer med sånt her på bygda... men kommer vel om ikke lenge... Er liksom ikke noe en får gjort for å stoppe det så lenge vi gir fri angang til alt og alle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå