Gå til innhold

Tyver knuste bildrømmen

[space]
 Share

Anbefalte innlegg

Tipper på at det er Østeuropere som har vært på fære jeg, det var sikkert Xenon lykter, og da er nok de allerede ute av landet tipper jeg, for de kan en tjene mye penger på, og navi.systemet tjener de nok endel på tipper jeg, var jo en sak i avisa at en måtte passe på for østeuropere for de drev med raid i norge av å stjele Xenon lykter, tror det var på østlandet for ei lita tid tilbake det forsvant så sykt mye xenonlykter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet her i Vestfold har begynt å slå hardere ned på østeuropeiske bander, spesielt litauere. Kanskje det gir resultater etterhvert....Pakk

Da jeg bodde i studentbolig for et par år siden var det en på samme sted som ble frastjålet 17" BBS fra en '89 520i. Bilen stod på Leca-blokker da vi skulle på skolen. Dette tyveriet fikk faktisk politiet (muligens Hortenspolitiet) oppklart. De fant felgene og masse annet tyvegods hos noen øst-europeere på andre siden av E18 (Re-siden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

har også tatt et par på fersken rett før de tok seg inn i bilen, en uke etter det var innbrudd i muttarn sin (på samme gårdsplass) gjett hvor vi fant igjen spilleren... det var bare lokale folk, og har ikke vært altfor mye problemer med sånt her på bygda... men kommer vel om ikke lenge... :?

Er liksom ikke noe en får gjort for å stoppe det så lenge vi gir fri angang til alt og alle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...