Riefarn Skrevet April 6, 2007 Skrevet April 6, 2007 gjør som Volvo eiere... trøkk en god vedkubbe mellom kanalen og hjulet og kjør : Neida, men ville vel kanskje varma litt med varmepistol for sikkerhetsskyld... er jo ikke noe særlig mer arbeid...
Mauro Skrevet April 6, 2007 Forfatter Skrevet April 6, 2007 gjør som Volvo eiere... trøkk en god vedkubbe mellom kanalen og hjulet og kjør : Neida, men ville vel kanskje varma litt med varmepistol for sikkerhetsskyld... er jo ikke noe særlig mer arbeid... Nei, men det er jo ikke der med lakken jeg skal slå heller da. Man fyller ikke badekarret med vann når man skal grille grillpølser.
Riefarn Skrevet April 6, 2007 Skrevet April 6, 2007 hehe, sant så sant vi skal gjøre det samme på brodarn sine skjermer.... men han har golf med lister på skjermene, så da er det ikke like farlig....
Mauro Skrevet April 6, 2007 Forfatter Skrevet April 6, 2007 hehe, sant så sant vi skal gjøre det samme på brodarn sine skjermer.... men han har golf med lister på skjermene, så da er det ikke like farlig.... Hehe, okai. Om noen kan komme med tips til hvordan jeg kan få gjort dette, så gi en lyd fra dere her.
R Andersen Skrevet April 6, 2007 Skrevet April 6, 2007 Tenkte jeg skulle prøve å slå den lille kanten forsiktig innover med gummihammer. Jeg må vel ikke varme opp lakken vel? Skal jo ikke slå så det blir synlig på utsiden. Det er bare kanten på innsiden jeg skal ha litt mindre. Må jeg holde i mot med noe på andre siden av skjermen når jeg slår, eller? Trenger tips før jeg begynner Du bør absolutt varme opp lakken! Det kan sprekke på både innsiden og utsiden, og det er stor sjanse for att det kan komme rust der etterhvert. Du bør holde igjen med en annen gummiklubbe på utsiden.
Zeeks_Racing Skrevet April 6, 2007 Skrevet April 6, 2007 Hvor brei er felgen din? 8"?Vurderer også 235, men dekkfirmaet jeg var innom påstod at 235 eller 245 ikke ble fint på 8"... Jeg kjører med 235.35.19 foran og 245.35 bak med hjula 3cm opp i hjulbua å personlig syns jeg det er pent
Haug530D Skrevet Mai 12, 2007 Skrevet Mai 12, 2007 kjørte med 225/40 18 når jeg hadde E28, tok den kanten med vinkelsliper, men er vel ikke så kjekt å gjøre dette på nyere biler.
Ad|oS Skrevet Mai 12, 2007 Skrevet Mai 12, 2007 245-dekk på 8" tror jeg nok ikke blir så veldig fint. Kjører med 225 på 8", og da stikker dekkene litt utenfor selve felge. Med 2cm ekstra blir det litt mye "ballong"
xibriz Skrevet Mai 13, 2007 Skrevet Mai 13, 2007 Hadde samme problem på min e36.. trengte "bare" nesten en halv cm utover Løsning: 2 karer tar tak i hjulbuen å drar og jokker litt utover til ønsket klarning er oppnådd Funket fint dette, og ingen oppvarming av lakk ble brukt, og heller ingen sprekker ble dannet.
bård Skrevet Mai 13, 2007 Skrevet Mai 13, 2007 Eller kjøp deg en valse, koster omtrent like mye som valsespesialisten tar for valsing av alle 4 hjulbuene.
Zeeks_Racing Skrevet Mai 13, 2007 Skrevet Mai 13, 2007 DET vakke dumt Vet du hvor jeg kan få ta i valse?
bård Skrevet Mai 13, 2007 Skrevet Mai 13, 2007 Disse selger i Porsgrunn: http://new.gasolin.no/index.php?main_pa ... 0b3a370688 Er vel mulig å få de ennå litt billigere enkelte steder også men.
Zeeks_Racing Skrevet Mai 13, 2007 Skrevet Mai 13, 2007 Disse selger i Porsgrunn: http://new.gasolin.no/index.php?main_pa ... 0b3a370688Er vel mulig å få de ennå litt billigere enkelte steder også men. flott takk skal du ha, en sånn må jeg ha hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå