Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er de baklysa der jeg har ;) Har desverre ingen bilder med lys i :( men skal se om jeg ikke får tatt snart ;) Venter på at isen å snøen skal bli borte så jeg får satt på sjørtene og fronten, må limes og lakkes først :(

Skrevet

Hehe - takk for tilliten!

Her er bilder hvordan det ble seende ut:

P1000545.jpg

P1000546.jpg

Kan legge ut bilder uten lysa påskrudd hvis ønskelig

Bud

Skrevet

Hmmm....

Var inne på tanken. Men så tenkte jeg - hva kan skje? noen kan finne ut hvem jeg er! oi.

hehe.

Er ikke alene om å ha med skiltet, så jeg tror ikke det er et stort problem. Men takk for omtanken!

Bud

Skrevet

Hei såg du ville montere baklys med dioder!! Kjempelett og montere er bare 3 muttere på hvert lys og skru ut (8 mm). Eneste du må passe veldig godt på er og passe på at du ikke får ledningene i klem når du skrur på igjen lyktene for da går sikringene i fleng og det er veldigt irriterende. Men lykke til med nye bilen din :D

Skrevet
Hei såg du ville montere baklys med dioder!! Kjempelett og montere er bare 3 muttere på hvert lys og skru ut (8 mm). Eneste du må passe veldig godt på er og passe på at du ikke får ledningene i klem når du skrur på igjen lyktene for da går sikringene i fleng og det er veldigt irriterende. Men lykke til med nye bilen din :D

Takk takk!

Det e jo en kjennsgjerning at det e langt mellom 'vil ha' og 'kan få', men det er greit å vite om jeg kan gjøre det selv hvis jeg evt blir å kjøpe.

Tåkelysa har liggi i bagasjerommet i tre måneder før jeg turte å fikle litt sjøl.

Bud

Skrevet

Skal ta å legge meg forran bilen å sjekke om min og har lagt opp ledninger til tåkelys forran, tviler litt siden jeg kun har 2 veis bryter, men da må jeg isåfall bare legge opp selv da, gruer mest til å trekke kabel til bryteren. Koblinga og det skjønner jeg...

Skrevet
Skal ta å legge meg forran bilen å sjekke om min og har lagt opp ledninger til tåkelys forran, tviler litt siden jeg kun har 2 veis bryter, men da må jeg isåfall bare legge opp selv da, gruer mest til å trekke kabel til bryteren. Koblinga og det skjønner jeg...

Når du vipper ut bryteren ti tåkelysa så ser du om det er ledning dit. Det skal (iallefall på min) være 5 ledninger. 4 hvis du ikke har ledning til de fremme.

Jeg fant ledningene på passasjersiden først. for å finne på førersiden måtte jeg ha hjelp herfra og til slutt skru av støtfangere =)

Bud

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...