JoCCe Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 ok, da skal jeg og sette på 3 veis bryteren. Legger opp ett bilde av baklysene mine montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjolav Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 Whoa! Døm var lekre! Kor du har kjøpt dem og ka dem kosta? Har du bilde av dem med lys i og? Æ har lyst på dem her : http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/8016.jpg Og evt. supplere med disse foran : http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/8009.jpg Og sefli hvite blinkere på sida. Bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Er de baklysa der jeg har Har desverre ingen bilder med lys i men skal se om jeg ikke får tatt snart Venter på at isen å snøen skal bli borte så jeg får satt på sjørtene og fronten, må limes og lakkes først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjolav Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 Kult! Ikke så ille dyre heller. Mye arbeid å montere dem? (for en med ti tommeltotter!) Bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 nei siden du fikk til og montere tåkelys kan jeg nesten garantere deg at du får til å montere de og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjolav Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 Hehe - takk for tilliten! Her er bilder hvordan det ble seende ut: Kan legge ut bilder uten lysa påskrudd hvis ønskelig Bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kukkhue Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 kansje fjerne bilskilte ditt?? veit aldri hvem som sitter å ser på..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjolav Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 Hmmm.... Var inne på tanken. Men så tenkte jeg - hva kan skje? noen kan finne ut hvem jeg er! oi. hehe. Er ikke alene om å ha med skiltet, så jeg tror ikke det er et stort problem. Men takk for omtanken! Bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t580 Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Hei såg du ville montere baklys med dioder!! Kjempelett og montere er bare 3 muttere på hvert lys og skru ut (8 mm). Eneste du må passe veldig godt på er og passe på at du ikke får ledningene i klem når du skrur på igjen lyktene for da går sikringene i fleng og det er veldigt irriterende. Men lykke til med nye bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjolav Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 Hei såg du ville montere baklys med dioder!! Kjempelett og montere er bare 3 muttere på hvert lys og skru ut (8 mm). Eneste du må passe veldig godt på er og passe på at du ikke får ledningene i klem når du skrur på igjen lyktene for da går sikringene i fleng og det er veldigt irriterende. Men lykke til med nye bilen din Takk takk! Det e jo en kjennsgjerning at det e langt mellom 'vil ha' og 'kan få', men det er greit å vite om jeg kan gjøre det selv hvis jeg evt blir å kjøpe. Tåkelysa har liggi i bagasjerommet i tre måneder før jeg turte å fikle litt sjøl. Bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Skal ta å legge meg forran bilen å sjekke om min og har lagt opp ledninger til tåkelys forran, tviler litt siden jeg kun har 2 veis bryter, men da må jeg isåfall bare legge opp selv da, gruer mest til å trekke kabel til bryteren. Koblinga og det skjønner jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjolav Skrevet April 9, 2007 Forfatter Share Skrevet April 9, 2007 Skal ta å legge meg forran bilen å sjekke om min og har lagt opp ledninger til tåkelys forran, tviler litt siden jeg kun har 2 veis bryter, men da må jeg isåfall bare legge opp selv da, gruer mest til å trekke kabel til bryteren. Koblinga og det skjønner jeg... Når du vipper ut bryteren ti tåkelysa så ser du om det er ledning dit. Det skal (iallefall på min) være 5 ledninger. 4 hvis du ikke har ledning til de fremme. Jeg fant ledningene på passasjersiden først. for å finne på førersiden måtte jeg ha hjelp herfra og til slutt skru av støtfangere =) Bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 ok, skal ta det når jeg får tid;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå