Gå til innhold

Ledninger til tåke/kurvelys

bjolav
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er de baklysa der jeg har ;) Har desverre ingen bilder med lys i :( men skal se om jeg ikke får tatt snart ;) Venter på at isen å snøen skal bli borte så jeg får satt på sjørtene og fronten, må limes og lakkes først :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm....

Var inne på tanken. Men så tenkte jeg - hva kan skje? noen kan finne ut hvem jeg er! oi.

hehe.

Er ikke alene om å ha med skiltet, så jeg tror ikke det er et stort problem. Men takk for omtanken!

Bud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei såg du ville montere baklys med dioder!! Kjempelett og montere er bare 3 muttere på hvert lys og skru ut (8 mm). Eneste du må passe veldig godt på er og passe på at du ikke får ledningene i klem når du skrur på igjen lyktene for da går sikringene i fleng og det er veldigt irriterende. Men lykke til med nye bilen din :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei såg du ville montere baklys med dioder!! Kjempelett og montere er bare 3 muttere på hvert lys og skru ut (8 mm). Eneste du må passe veldig godt på er og passe på at du ikke får ledningene i klem når du skrur på igjen lyktene for da går sikringene i fleng og det er veldigt irriterende. Men lykke til med nye bilen din :D

Takk takk!

Det e jo en kjennsgjerning at det e langt mellom 'vil ha' og 'kan få', men det er greit å vite om jeg kan gjøre det selv hvis jeg evt blir å kjøpe.

Tåkelysa har liggi i bagasjerommet i tre måneder før jeg turte å fikle litt sjøl.

Bud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta å legge meg forran bilen å sjekke om min og har lagt opp ledninger til tåkelys forran, tviler litt siden jeg kun har 2 veis bryter, men da må jeg isåfall bare legge opp selv da, gruer mest til å trekke kabel til bryteren. Koblinga og det skjønner jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta å legge meg forran bilen å sjekke om min og har lagt opp ledninger til tåkelys forran, tviler litt siden jeg kun har 2 veis bryter, men da må jeg isåfall bare legge opp selv da, gruer mest til å trekke kabel til bryteren. Koblinga og det skjønner jeg...

Når du vipper ut bryteren ti tåkelysa så ser du om det er ledning dit. Det skal (iallefall på min) være 5 ledninger. 4 hvis du ikke har ledning til de fremme.

Jeg fant ledningene på passasjersiden først. for å finne på førersiden måtte jeg ha hjelp herfra og til slutt skru av støtfangere =)

Bud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...