Gå til innhold

photoshoots av din bil! postes hit!

Share

bra poseringer??  

58 stemmer

1. 1. bra poseringer??

• ja
      11
    • nei
      48

Anbefalte innlegg

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Likte egentlig ingen av dem... :oops:

Mest fordi bilen er undereksponert mot en lysere bakgrunn. Ingen har sakt det er lett å ta bilder av en sort bil i mørket!

Bakgrunnen med de lysene har potensiale da. I alle fall om du klarer å komponere bildet slik at det blir få andre forsyrrende elementer i bakgrunnen. På bilde nr 1 mangler du akkurat litt av bilens bakhjul. Bilde nr 2 er uskarpt. På bilde nr 3 tror jeg at jeg ser skyggen din. Og på det nest siste bildet burde forhjulene vært svingt andre veien, dessuten er det også uskarpt.

Du spurte hva vi syntes og dette er min mening. :)

Det er bare å gå ut og prøve igjen så blir man flinkere og flinkere etterhvert som man prøver og feiler. Been there, done that! Du bør ha stativ for slike bilder om du ikke har det. Og om du har brukt stativ her, så er nok løsningen en fjernkontroll til kamera for å unngå shake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for både positive og negative svar, er da man lærer vettu :lol::lol::lol: , ja jeg vet det kunne ha blitt bedre, men disse bildene ble tatt på veien der bilder kjører annenhvært min, så måtte være lynrask for å ta bildene, fordi jeg sperret nemmelig veien hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn et kamera med litt større linse og så kan du leke litt med andre eksponeringsverdier.

Jeg liker bilder som er tatt fra en lavere høyde når det er snakk om biler, da slipper man også å se noe til dilldallet man har inni bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greie bilder,men det er vel en grunn for at det finns skoler for fotografer.

Litt mer avstand,og muligens ta bilder i skumringen med sola i ryggen.Eller vente til det blir generelt litt lysere ute.

Ellers har du vel potensiale,jeg stemte positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B4 var det beste.. ellers var det mye forstyrrende elementer:(

kunne satt på spredere, andre vinkler, ikke få med skygge av fotograf, ble litt kjedelig med bare "stå rett opp og ned" bilder.

Men øvelse gjør mester.

www.foto.no for maaaange bra idèr om vinkler, positurer,lys-setting osv.

Stå på vidre, det blir mange bra bilder frammover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...