Morten1989 Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Er det solgt? Bor du langt unna Larvik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet April 10, 2007 Forfatter Share Skrevet April 10, 2007 Bor i tønsberg, så ikke langt unna nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet April 10, 2007 Forfatter Share Skrevet April 10, 2007 Ja jeg liker delskinn veldig godt.. Har kjøpt svart sportskinn til cabben da, men har en nevø som trenger et nytt interiør i en 320 coupe:) Kan prøve og ordne noen i kveld jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Venter i spenning =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steaven Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 heisann har du solgte det.... leger inn et bud på 4000........ hadde vært greit om jeg fikk svar fort.. hehehhehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 dumt jeg ikke har fått kjøpt e36 enda... for dette er det fineste interiøret syns nå jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Interessert i å bare selge fremseter? Hva skal til for at de passer til sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå