Gå til innhold

Magnus sin E34 Banebil M50 Turbo 717whp 899wnm


Magnus_bmw
 Share

Anbefalte innlegg

Blir nok 40/10 tenker jeg, skal sjekke litt av hvert tenker jeg;)

Da har jeg også fått konstantert at diffen som sitter på delebilen er låst \:D/ Skal skru ut resten av delene i morgen, nå gleder jeg meg. Bilen blir også sendt til lakk neste Onsdag 18/4 tror jeg. jippi.

Til shaddowline listene så er det vel ikke så lett og få av, kan du ikke sende meg en pm om hva du ønsker, så skal jeg se om jeg greier og få det av helt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det igjen noen timer til på biloppsamlingsplassen og skru delebil, i dag plukket jeg av shaddowline listene og tok med meg det elektriske soltaket, i og med at jeg ikke har el. soltak så blir dette artig, var faktisk overaskende lett og få med seg, ca 10 skruer og ned kom hele greia:)

Shaddowline anyone?

dsc00242hv8.jpg

Og soltaket da:

dsc00243wz0.jpg

dsc00244hb3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag Nye muligheter :P I dag har jeg gjort meg ferdig med og plukke ifra delebilen! jippi. Her er noe av godsakene jeg har fått trygt i hus i løpet av dagen ;)

Motoren, Ser ut som bilen var bygd for og få plass til denne!

dsc00250nf9.jpg

Nok et panser

dsc00245jh6.jpg

Eksos, trenger ikke den, men fint og ha

dsc00247vq9.jpg

Låsediffen der ja ;)

dsc00249ku6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye skal du ha for shadow line listene?

De er solgt allerede, populære de der!

John920: Nei, sant det, men jeg ville ha igjen litt for alt strevet her, så jeg tar litt om gangen, nå er det nye felger, og alt i fronten er byttet, lakkering kommer neste uke så det blir jo greit, Jobber for tiden som læring og økonomien er ikke 110% så jeg må vente litt med stylingen, Lover dere, det blir full m5 optikk etterhvert og turbomotor til slutt ;)

Ps: gleder meg til og se bilen din, sier du ifra når du har noen bilder! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingard: kan være kronglete å få av listene uten å skrape lakk, eller lage bananer av listene... så kan bli litt problematisk, så må nok ta deg GOD tid for å få av ting helt! (snakker av erfaring) men du vet, alt er mulig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der hadde jeg endelig tid og ro til og sette på pc`en. En update på hva jeg har brukt penger på og gjort! Tihi.

Jeg plukket jo alle delene jeg hadde brukt for + litt til på 525 delebilen, Når jeg endelig fikk mulighet satte jeg igang med gjenmontering av bilen min:D Låseplaten bled vasket sikkelig og pusset ned med 500 papir, litt grovere der hvor det trengtes. Demontering av gml låseplate var vist litt mer grisete en forventet, trudde bmw var så lure att de hadde lagd stort nok hull i låseplaten til og få ut oljekjøleren uten og kople den ifra tanken og servopumpen, men nei da, det hullet var ca 1 cm for lite. Huff, masse søl med servolje. Endelig når jeg fikk den av var det radiatoren sin tur. Da kunne gjenmontering begynne. Jippi. Prøvetur bled det også, skal si en merker forskjell på 265 kontra 195 i dekk dim, hehe. Eksosen gjorde også jobben sin utmerket, fint med lyd og bra effekt forskjell.

Demontert, med masse søl:

dsc00254ik6.jpg

dsc00257qk3.jpg

It comes together,nylakket låseplate:

dsc00259fv4.jpg

Hjelper med lykter:

dsc00262nr6.jpg

dsc00265ht0.jpg

Av en eller annen grunn har det blitt borte bilder på ifra kameraet mitt, men den er iallefall ferdig montert, skal høre med chris om han har noen bilder på sin tlf.

Her er de nyinnkjøpte M5 stolene! :D

dsc00272tv0.jpg

Memory ;)

dsc00273zv4.jpg

Og nye innstegslister da!

dsc00275fp7.jpg

Og litt ot her da, var en tur innom motorfestivalen på hellerudsletta på lørdag da, syntes den bilen så litt vel godt utstyrt ut, så litt nermere og så at politiet ikke har det vondt på jobb:P hehe.

dsc00270al1.jpg

Bilen er inne til helakkering nå, venter den tillbake i løpet av kommende uke, blir nok litt senere i uken men får se, Nå gleder jeg meg, glemte også og si att jeg måtte valse hjulbuene litt for og bli kvitt subbing med full bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off Magnus, den kvelden ble den mye skruing og søl :P

Gleder meg til bilen er tilbake fra lakk :) da kan vi sette i litt nye deler og cruise i tyskerstål igjen :D

OT: den volvo polisen, var det ikke den som stoppa den Auda'en ved Sharif's? den poltimannen ble vel et førerkort rikere sånn som han typen med Auda'en kjørte :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...