Ad|oS Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 Begynner jo nesten å få lyst på 5-serie etterhvert her
Magnus_bmw Skrevet April 28, 2007 Forfatter Skrevet April 28, 2007 Løp og kjøp, du kan ikke få bedre bil
Magnus_bmw Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Skrevet Mai 5, 2007 Nå gleder jeg meg her, bilen skulle vel egentlig ha kommet ifra lakk denne uken, men tar visst litt lengre tid hos lakkereren. Dagene går så sakte når du virkelig venter på noe! Men i Den anledning så lurte jeg på om noen har noen koplingskjemaer liggende på el.anlegg på e-34 hvis noen har dette hadde det vert gull for meg!
joacim Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 Kul bil da!! Ser skikkelig strøken ut.. bare få inn turbo nå men er vell grei cruse bil fra før da.. Det er foresten bra noen stopper å hjelper andre bmw folk langs veien Hilsen Joacim (fra verksted langt oppe i hakadalen)
Steffan C Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 Men i Den anledning så lurte jeg på om noen har noen koplingskjemaer liggende på el.anlegg på e-34 hvis noen har dette hadde det vert gull for meg! Du finner det meste om el. anlegget til E34 i Bentley manualen .
2002max Skrevet Juli 3, 2007 Skrevet Juli 3, 2007 Det er godt å se at ung-gutta skrur og skrur:-) Bra Chris og Magnus rydder opp etter seg i alt rotet vårt. Men Chris må se å få bilen sin på veien snart, begynner å drøye lenge nå...
Chris_325iM Skrevet Juli 4, 2007 Skrevet Juli 4, 2007 Det er godt å se at ung-gutta skrur og skrur:-)Bra Chris og Magnus rydder opp etter seg i alt rotet vårt. Men Chris må se å få bilen sin på veien snart, begynner å drøye lenge nå... Er du sarkastisk Max?
Magnus_bmw Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 Hei igjen ja, noen dager siden sist jeg tittet innom her ja, det grunnet altfor mye og gjøre på jobb, og en datamaskin som tar sommerferie ifra midten av juni. Jeg er her i allefall og skal prøve og holde dette oppegående fremover, det har skjedd en del ting siden sist, bilen kom ifra lakk omsider, men lakkereren hadde vert litt "uheldig" og fått et resultat ikke som forventet, lakken har fått litt apelsin finish! Huff men, nå skal den faktisk inn på ny lakk i løpet av uken:) Har ryddet en del i delene mine også, fant ut at jeg har en del ting jeg skal bli kvitt, dette vil komme i egen post i delesalg forumet fortløpende. Har vært ganske dårlig med bilder osv også, men her er noen smakebiter/bilder, skal prøve og få knipset noe mere snart i de fine høstfargene! Getting there!
Rabies Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 Fin E34 det der. Samme farge som E36'en min jo. (troe jeg) Er det violetrotII?
Chris_325iM Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 Hvor i all verden har du tatt disse bildene magnus?
Morty999 Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 må du bry deg om det da? hehe kalr for SPINNING til søndag??
knut_olestad Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 Nydelig bil, den fargen er genial på e34
Magnus_bmw Skrevet November 1, 2007 Forfatter Skrevet November 1, 2007 Takk takk fargen heter calypsorotII, Den nest mørkeste i serien, Gleder meg til og få på ett strøk til nå! kan hende jeg må sitte på deg deg på søndag chris! I-Detta reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå