Silverboy Skrevet April 23, 2013 Skrevet April 23, 2013 Er jo egentlig ikke noe fordel, er den mappet på 85 vil den jo gå litt magert, og blir vanskeligere å starte.
Magnus_bmw Skrevet April 23, 2013 Forfatter Skrevet April 23, 2013 Er jo egentlig ikke noe fordel, er den mappet på 85 vil den jo gå litt magert, og blir vanskeligere å starte. Vet, prøvde bare og være litt morsom.. Man burde nesten sendt en mail til statoil og hørt hvorfor det er slik da..
Silverboy Skrevet April 24, 2013 Skrevet April 24, 2013 Har en liten mistanke om at de selger så lite at de aldri har fått e75, og at de nå på våren kjører på med litt høyere sprit andel sentralt for å "booste" opp de tankene som har rester etter e75..
Magnus_bmw Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Skrevet Juni 18, 2013 DA, har det skjedd ganske mye saker og ting her i det siste. Bare vært ekstremt lite tid til og sitte på pcen og trykke. Skrudde 24/7 før gatebil mantorp helgen, bilen ble lisensert på torsdag før mantorp Hadde time hos Jonus for mapping fredag. Planen var egentlig og få bremset bilen og dra den videre rett fra Jon til Mantorp hvis alt gikk bra. MEN det gjorde det ikke, min gamle DTA motorstyring ville ikke være med på det gitt. Vi prøvde tappert og få den til og spille i 4 timer, men bestemte oss forr og gi oss da. Virker som dysedriverene er defekte da den kutter fuel helt på ca3500 rpm, driit varm blir den også. Nedtur. Så da ble det fylletur til Mantorp i steden, kjente det værket i høyrebenet hele helgen med bakhodet vitende at bilhenger, bil og masse hjul ligger klart for og bli misbrukt. Men men, bedre lykke neste gang. Memo til meg selv : IKKE KJØPE BILLIGE VIKTIGE SAKER FOR OG "SPARE " KR. Dette var MYE penger rett ut av vinduet i ett butskjettbygg. Men med ny motivasjon og en GOD kompis dukket dette opp i dag Så nå er det bare og koble om dritten og mappe ivei God Natt
viggo E34 Skrevet Juni 19, 2013 Skrevet Juni 19, 2013 kjedlig når det blir slik, men bllir nokk bra dette
Magnus_bmw Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Skrevet Juni 19, 2013 Litt mere fyldig oppdatering følger Det har som sagt skjedd mmye for og få bilen lisensklar samt mappeklar så slenger ut litt bilder som folket kan skikke på.. Tettet branvegg: Laget dørpaneler: L.E.D List 90cm bremselys i frontrute, krav i drifting: Fikk endelig inn riktig tak igjen etter forrige eier grovkappet til en galv. stålplate og sveiset den dit: Panserlåser på bmwpanser som vipper frem er noe herk, men ble bra Ikke lett og se, men det er nyrenoverte M5 bremser rundt hele Hakket grommere en uventilerte 520 bremser Fått på plass fast slukkesystem i vogna Ferdig med konsoll og all tilhørende kopling: Koplet hydr. brekk med reg. ventil. Funker gromt. Dreide også nye foringer i giroverføringen samt kjøpte meg en shortthrow shifter fra ralco, overrasket over kvalitet og feeling. Omkopling til Maxxecu, kjenner det er litt kjipt og rive ut det forrige helt nye nettet Blir forhåpentlighvis oppstart med nytt sprut i morgen
Magnus_bmw Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Skrevet Juni 22, 2013 Da er den oppe og gårr igjen, må bare si at MaxxECU er awsome!!
rasstut Skrevet Juni 23, 2013 Skrevet Juni 23, 2013 Tøft prosjekt ! Stå på videre . hvem er det som tar på seg mapping av denne styringen rundt om i området her ?
Magnus_bmw Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Skrevet Juni 23, 2013 Takker Jeg vil ikke snakke på veiene av andre, men blir overasket hvis ikke samtlige seriøse tunere greier og mappe dette sprutet, virker veldig rett frem og greit og jobbe i. For min del så er det Jonus som skal mappe min
Magnus_bmw Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Skrevet Juli 9, 2013 Hei, idag skjedde det saker og ting i verkstedet til Jonus i Sarpsborg Kan si meg meget godt fornøyd hva den gamle "orginale" M50`n orker!! 541whp og 670wNm @1,5bar Kommer med en mer fyldig update lit senere, når jeg har fått over noe film og bilder
NeonMuffler Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 gromt, grattis! hva var specsa på motoren din egentlig?
Magnus_bmw Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Skrevet Juli 9, 2013 Takker Orginal uåpnet bunndel, trykktestet og planet topp, ARP til toppen og coopering. Samt 2 innsugskammer.
Magnus_bmw Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Skrevet Juli 9, 2013 Da kommer det en litt fyldigre update Vel på plass hos Jonus ferdig oppspent: Ikke alle som bruker OZ racing felg som eksosrørholder Sjefen selv, doing his magic Etter en del pull og ingen problemer overhodet var vi fornøyde med resultatet vi fikk Etter en flott dag hos Jon, så var det hjem og kjøre av henger for og kjappt sjekke om ting var i orden Video, jeg mååå fikse meg ekstern mic til Contouren min!! http://youtu.be/UBv-jlNORqc Så nå er jeg en lykkelig mann Var en ekstra bonus at det ikke var noe som helst tull i benken, og når vi kjørte ut bilen var det ikke en dråpe på gulvet heller
NeonMuffler Skrevet Juli 13, 2013 Skrevet Juli 13, 2013 så bilen din idag(lørdag) og så deg litt utpå banen, men hva skjedde? så det røyk av bilen så var det stopp;(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå