kamindre Skrevet April 6, 2007 Skrevet April 6, 2007 Noen som vet hvordan disse er koblet? Er de relestyrt eller går de bare rett på bryteren?
kamindre Skrevet April 6, 2007 Forfatter Skrevet April 6, 2007 OK, du har ikke tilfeldigvis peiling på hvor releet sitter hen?
ChrZZ Skrevet April 6, 2007 Skrevet April 6, 2007 Det sitter i sikringsboksen. Dvs, jeg bestilte et ettermonteringssett fra koed, og der fulgte med ledninger, brytere, tåkelys, og relé. Dette reléet blir plassert i sikringsboksen (er også andre relé der). Ledningsnettet fra sikringsboksen og inn i kupéen er allerede f.eks. lagt opp.
frodekrs Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 Er der ei sikring også til grøftelysa? Har en e36 318is der jeg ikke har strøm fram til grøftelysa. Lurte på om d kan ver ei sikring eller releet... Men jeg har ikke lokket til sikringsboksen så veit ikke hvilken sikring/relee som er til grøftelysa. noen som veit?
kabeldeigen Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 Skal være en sikringer der, du ser om tråden er hel eller ikke. Så må nok lete litt. Tipper det er en rød sikring 10A
frodekrs Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 alle sikringene ser heile ut. men lurte på om det kansje kan ver at sikringa mangla? visst noen veit kor den sikringa står eller kor releet står.. Der mangla ett grøftelys når dama kjøpte bilen, så kansje forje eiger har tatt ut sikringa? eller releet er gåendt tenkte jeg?
frodekrs Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 Manglet eine lykta når ho kjøpte bilen. men der er ikke strøm til noen av dei.
Superbeetle Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 Releet til grøftelysene er det grønne i midten på bildet..(over det røde som står abs på) Du kan jo sjekke om det er strøm til bryteren. Bryteren til grøftelysene får strøm fra hovedlysbryteren via en kort ledning. Så må du sjekke om det går strøm fram til lykten. Sikringen til grøftelysene mener jeg skal være i nr 15. Men du kan jo sjekke alle sikringene med en prøvelampe, er ikke alltid du ser bruddet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå