Lydpotte Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Det var en veldig genial og stilfull løsning på bassen! Ble meget fristet til å bygge det slik jeg også nå. Har lett lenge etter en som har fått det bra til med bassen i E34. Forresten, hvor mye ga du for det nice M.Tech rattet? Så meget fristende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 ser du har festet mdf på panelene.. Hvordan festet du disse? limte det sammen eller? tenker å gjøre samme operasjon i E36`n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 Det var en veldig genial og stilfull løsning på bassen! Ble meget fristet til å bygge det slik jeg også nå. Har lett lenge etter en som har fått det bra til med bassen i E34. Forresten, hvor mye ga du for det nice M.Tech rattet? Så meget fristende ut. Takk for det. Meget fornøyd selv M-tech rattet ga jeg altfor mye for i forhold til standen det var i. Men gjort er gjort og ku er ku (Ga da til info 1600,- inkl. frakt. De går for 1000,-lappen og oppover etter stand. Lykke til ) ser du har festet mdf på panelene.. Hvordan festet du disse? limte det sammen eller? tenker å gjøre samme operasjon i E36`n! Er forøverig ikke mdf da jeg hadde spon i riktig tykkelse liggende, så ble det i stedet. limte de bare på og skrudde i med 1 skrue i hvert hjørnet fra baksiden. Husker desverre ikke navnet på limet i farten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 Fikk også jordet om forsterkeren i dag til beltefestet i stedet for batteriet. Eneste problemet er at jeg fortsatt får dynamostøy. Så da blir det nok en del feilsøking fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Forsøk å bruke noen andre signalkabler. Kan være at de ligger nærme noe strømførende "greie". Jeg la mine signalkabler på midten av bilen. Mellom setene ved siden av girstaken og håndbrekket for så under teppet og så rett bak under baksetet til forsterkeren. Da forsvant hylinga jeg hadde når jeg brukte begge utgangene på spilleren min. Kanskje jordingskabelen din er noe lang? Blir bare vill gjetting, men håper du får orden på det, for fryktelig irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2007 Har ikke skjedd så mye her nå. Har satt monteringa av kickerpanelene et lite stykke på hylla da EU snart står for tur, pluss at jeg har handla en liten serie med nye deler til bilen (les:brukt, men for meg nye) Må bare få tatt meg tid til å legge kablene i dashbordet til frontsettet, men har ikke hatt "ork" for å si det slik. Forøverig er ikke dynamostøyproblemet fikset. Har tenkt å prøve det du sa Stonescream, om å teste en annen signalkabel, men har ikke kommet så langt. Men har derimot støtt på et nytt problem, som fort kan bli en vital sak. Plutselig her om dagen forsvant lyden fra forsterkeren helt. Kun lyden av de orginale diskantene som var igjen.(som er koblet til spiller) Skjønte ingenting, så prøvde å sette den over på radio, så tilbake til cd, men ingen forbedring. Og plutselig begynte alle instrumentene og lys å gå i alle retninger. Skrudde seg av. Alt ble nullstillt osv. Slik holdt det på i 1 min før jeg ikke turte mer og skrudde av spilleren. Ventet i 3-4 min, skrudde den på igjen og da var alt tibake til normalt. Dette har skjedd 2-3 ganger før også, men da kom lyden tilbake etter noen sekunder, og instrumentet var "intakt". Det jeg gjetter på er en kortslutning et sted? Har jeg rett her? Siden spilleren spiller, men fortsterkeren og høytalerene koblet til denne slutter. Forøverig er også sikringene hele, ingen som tok skade av dette lille "problemet". Alle forslag mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubarian Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 Hei, dynamo-støyen din stammer nok ifra spilleren din.bruker du orginale strømledninger til spilleren? i så tilfelle bytt disse ut med nye som du strekker direkte ifra batteriet ditt. å du kun bruker strøm via tenning orginalt. visst ikke dette hjelper trur jeg at du har kortsluttet Remote-spenningen til jord når du har koblet dette, da svir du ett sikkerhets kretsløp i spilleren. for å sjekke om der er denne kretsen som er gåen kan du jorde skjermen på phono ledningen din mens den står i spiller, forsvinner støyen da har du svidd spilleren ang. strøm problem. har du sikring på strømledningen som går til forsterkeren din? å har du den ved batteriet ditt? visst du har sikring ved batteriet ditt ville eg utelukket monteringen din, for visst du har en kortsluttning der ville sikringen gått. da kan vi gå videre, siden instrumentene og alt dør, kan det høres ut som om at du har et hovedstrømmsproblem til alt i bilen, sjekket batteriterminalene? er batteriet ditt defekt? kablene på dynamo og jording ifra motor til chassie intakt? håper noe av dette kanse hjelper deg på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå