Villi Skrevet April 7, 2007 Forfatter Share Skrevet April 7, 2007 mørke ruter + cromelister er den peneste kombinasjonen syns jeg! Det kan ikke jeg svare på enda, må først for tona de før jeg kan si noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Meget pen coupe du har Villi Pene felger som passer bilen utrolig godt! Du har ikke fått deg ringer i instrumentet enda da? Ang elefantørene; syns av og til at de er litt kule jeg, men de skal erstattes av sånne runde aerodynamiske speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 er ikke barre bare å legge solfilm på Coupe vinduene. I og med at de går opp og ned hele tiden, løsner filmen lett. Speilene er iallefall penere enn de på sedan/touring etter min mening. fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Når det gjelder bildene så har jeg ett tips. IKKE ta bilder av bilen midt på dagen når sola står midt på himmelen. Det er mer eller mindre umulig å få pene bilder av spesielt mørke biler i solskinn. Lyset er flatt og all skit og skjolder på bilen blir synlig. Prøv heller å ta bilder en dag det er litt overskya, eller litt senere på kvelden. En utfordring ved å fotografere i svakere lys er at man trenger lengre lukketid. Dette løses ved å bruke stativ Gratulerer med eksepsjonelt bra felgvalg forresten. Jeg ville dog gått for shadowline lister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 Meget pen coupe du har Villi Pene felger som passer bilen utrolig godt!Du har ikke fått deg ringer i instrumentet enda da? Ang elefantørene; syns av og til at de er litt kule jeg, men de skal erstattes av sånne runde aerodynamiske speil Nei har ikke fått kjøpt meg ringer til instrumentene, men det kommer Og speilene er på vei så Takk for alle tilbakemeldinger Bare kom med flere innspill om hva som burde gjøres med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Pen bil du har, og fine felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 Pen bil du har, og fine felger Thank You Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ultimate Driving Machine Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 veldig fin bil ja;) men lurte på ein ting angående felger på den bilen. går det ann og ha 225 40 18 framme og 245 40 18 bak uten at det vil subbe? og om det går ann og få det godkjent med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Uten problem. Du kan ha bra mye større enn det og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ultimate Driving Machine Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 oja, men da va jo ikkje feil. for tenkte og kjøpa meg Jz-wheels 18 te min! Nokken andre som har andre anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 veldig fin bil ja;) men lurte på ein ting angående felger på den bilen. går det ann og ha 225 40 18 framme og 245 40 18 bak uten at det vil subbe? og om det går ann og få det godkjent med det Std. dimensjon på E46 med sportspakke og 18" er jo 225/40/18 foran og 255/35/18 bak. Subber ikke det, og er godkjent ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet April 11, 2007 Forfatter Share Skrevet April 11, 2007 Idag kom senkesettet til bilen Og fikk montert orginale kromendestusser bak på potta Hjelper endel, blir bytting til Senkesett i morra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Kult! Hvor mange mm senk blir det? Du får legge opp noen bilder etter senk da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet April 12, 2007 Forfatter Share Skrevet April 12, 2007 Bilder kommer Det er 20/10 senk, men siden Coupe er orginalsenka så blir det som om du skulle senka en sedan 40/30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Bilder kommer Det er 20/10 senk, men siden Coupe er orginalsenka så blir det som om du skulle senka en sedan 40/30 Er noe sånn jeg også er ute etter. Jeg kan ikke senke for mye pga frontfangeren. Den vil skrape nedi alt som er av dumper og opp/nedover bakker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå