Villi Skrevet April 12, 2007 Forfatter Share Skrevet April 12, 2007 Ja, vet.. det er perfekt, har fått låne bukk, men den er jo aldri ledig, en forbanna skropel som står på den nå, den fikk de ned just i kveld, så skal låne den i morra og sette på senkesettet, er jo himla enkelt på de bilene så Gleder meg, kommer med før og etterbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet April 13, 2007 Forfatter Share Skrevet April 13, 2007 Da var bilen senket og for et resultat, jeg anbefaler alle med E46 Coupe til å senke den Bilder kommer seinere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet April 15, 2007 Forfatter Share Skrevet April 15, 2007 Igår skjedde det noe konge Henrik fra Gatbil kom bort til meg på streetmeet på evje i kr.sand og lurte på hvem sin BMW det var, jeg sa jo det var min, og da sa han at han måtte ha bilde av meg sammen med bilen min, etter han hadde tatt bilde sa han at bilen var JÆVLI fin KONGE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Igår skjedde det noe konge Henrik fra Gatbil kom bort til meg på streetmeet på evje i kr.sand og lurte på hvem sin BMW det var, jeg sa jo det var min, og da sa han at han måtte ha bilde av meg sammen med bilen min, etter han hadde tatt bilde sa han at bilen var JÆVLI fin KONGE! Hehe, så kult! Så Gatebil Land Roveren på Strømmen idag, kjørte ikke BMW'n da Når får vi se bilder av den senkede skjønheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 Må få tatt en liten photoshoot idag eller noe Har ikke hatt tid i helga, men det kommer, kanskje tilogmed i Gatebilbladet.. hehe Men bilder kommer idag da jeg har litt bedre tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 Her er noen bilder av bilen når den er senka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Pretty nice! Fine bilder! Glder meg til jeg skal ha meg en coupe. Helst med M-tech II da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 Pretty nice! Fine bilder!Glder meg til jeg skal ha meg en coupe. Helst med M-tech II da Takk for det m-tech II`en kommer den vettu Blei veldig fornøyd med bildene mine da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Hvor kjøpte du disse fjærene? Vil ha sånne til min coupe og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Meget pen bil Villi! Og de felgene kler bilen godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 Hvor kjøpte du disse fjærene? Vil ha sånne til min coupe og! Kjøpte de på www.soundstyling.no 2 kamerater som eier det så er Cobra senkesett, 3 års garanti på det og greier, om det ikke var 5 år, er ikke 100% sikker.. men gode fjærer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 Meget pen bil Villi! Og de felgene kler bilen godt! Takk skal du ha De felgene har jeg drømt om i mange år nå, så da bestemte jeg meg for at det skulle bli de uansett, koste hva det koste vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Det ble pent! Er det bare senke-fjærer du satte på? Ble bilen noe stivere? Hadde du M-tech fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 Det ble pent! Er det bare senke-fjærer du satte på? Ble bilen noe stivere? Hadde du M-tech fra før? Ja, er bare senkefjærer, ja den blei himla stiv M-tech fra før? Nå er jeg ikke heilt med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 ble bra, men hadde vert enda tøffere om det var enda en cm lavere fremme! hvor skal du kjøpe M-Tech 2 kittet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå