Villi Skrevet April 24, 2007 Forfatter Share Skrevet April 24, 2007 hehe, ja er liksom det, kommer ikke til å få en sånn bil igjen, tror jeg skal beholde den.. Men alt er tilsalgs for riktige prisen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 Har fått tatt noen nye bilder, og har bare gjort en liten oppgradering av bilen, men nye Zimmerman borra skiver rundt om bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Hiv ut flere bilder da! er litt spent på å se hvordan senkingen ser ut når det har satt seg litt.. Pen bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Hadde du brukt litt lengere lukketid på siste bildet ditt hadde det blitt kjempebra. Hvordan går det med planene M-tech, clubsport osv. Er de blitt skrinlagt? Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 Hadde du brukt litt lengere lukketid på siste bildet ditt hadde det blitt kjempebra. Hvordan går det med planene M-tech, clubsport osv. Er de blitt skrinlagt? Nydelig bil! Jeg har ikke peiling på sånne kamera, hvis en skal ha lengre lukketid, burde en ikke da ha Stativ? M-tech kommer, bare litt forsinka.. Skal få lagt ut noen flere bilder i løpet av dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Må ha stativ og også et speilreflekskamera som du kan gjøre slike innstillinger manuelt. Gleder meg til fortsettelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 Syntes at den er litt for høy foran jeg, så tror jeg skal opp å prate med der der jeg kjøpte senkesettet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 Må ha stativ og også et speilreflekskamera som du kan gjøre slike innstillinger manuelt.Gleder meg til fortsettelsen. jeg har Speilrefleks kamera, Nikon D50, men ikke stativ, må ta og kjøpe meg det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå