Gå til innhold

hvordan trekke kabel til dørpaneler bmw e36??

Anbefalte innlegg

Lurte på om noen viste en bra løsning til å få kabler ut til diskanter i dørene på e36 coupe... Eller hvor den org kabelen evnt kommer inn å går henne!!! skal bytte ellementer der, og de skal derretters kjøres av forsterker.. så trenger å få inn noen kabler til de... Noen som forøvrig hgvet hvor iso kabelen som går på høytalere kommer opp til spilleren henne, eller hvor den kan ha falt ned.. finner ikke denne serru!!

Mvh Vegard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare fraråde deg i å bruke den orginale plasseringen i døra til diskantene. Jeg har et Focal frontsett som først blei prøvd med diskantene i døra. Så prøvde jeg å plassere de foran på dashbordet i hvert hjørne, og da åpna det seg en ny verden lydmessig. Ti ganger bedre! :D Det er noe du bør vurdere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, har 2 stk 1"diskant forann på dash og 2stk 1,5" øverst i hvert hjørne av frontruta så har egentlig nok forfra!!! Men hadde diskant og 3 veis ellement som passer rett inn i døra, derfor jeg tenkte jeg skulle sette det inn.. men kanskje det ikke er noen vits i å bruke så mye tid ¨å dette hvis du ikke hører det av likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

har prøvd å funnet disse ledningene.. Var av med sparkepanelet og den høytaleren som satt der.. men fant ingen ledninger... noen andre som kan konstateree at de ligger der og hvor... eller kan de ligge andre plasser.. disse i døren spiller ikke nå... men er ledning fra ellementene opg ned og igjennom kabel greia i dørene. så må jo ligge et sted på inn siden der..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...