Kjennern Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Noen med erfaring på denne: DICE iPod Integration Kit for BMW Har bestilt den fra usa nå. Så ut som en genial sak. Prisen var ikke så ille heller. og får jeg tak i Intravee også så kunne det blitt moro. Noen som har testet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkangel Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 jeg er også interessert i den saken der, ser meget bra ut. Gi beskjed om hvordan den virker. Jeg har bare Reverse kasettspilleren, lurer på om jeg må skifte ut den for å få DICE til å virke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 så jo veldig kjekk ut da hvertfall! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 10, 2007 Forfatter Share Skrevet April 10, 2007 Slik jeg forstår det så er det 1 utgave for Business CD/cassette og en for Navi. Skal gi tilbakemelding på DICE'n når jeg har fått montert den. Håper jeg får den i mnd skifte april/mai. Har noen bekjente i USA som skal til Norge på ferie i Mai. Skal få dem til å ta den med, så slipper jeg toll greiene. Når det gjelder Intravee så har jeg meldt meg på Beta testing hehe. Får se åssen det går, er en egen boks det å. Men den skal gi ID3 browsing på skjermen. Håper den funker med DICE bare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Noen som vet hvordan denne DICE-saken kobles til Prof. CD-spiller'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 15, 2007 Forfatter Share Skrevet April 15, 2007 Den skal kobles på cd veksler porten Fikk beskjed om at min er på vei fra USA, håper den kommer til helgen. Har fått noen jeg kjenner der borte til å bestille og ta med når de skulle til Norge til helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 Da var den montert Funket som bare det. Låt navn kommer på OBCen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Har du koble ut CD vekslare, eller kan denne være tilkobla sjølv om du har DICE'en ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 Kobla ut cd veksler ja. IceLink har vel en der du kan svitsje mellom IPOD og CD, men den støtter vel ikke ID3 tag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Min gamle Icelink+ støttet ID3 tag, det var på en Business spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Har du hørt noe fra Intravee-folkene kjennern? Har sendt mail på mail, og fått adgang til supportforumet, men får ingen svar angående Intravee modulen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2007 Ja fikk ikke være med på beta testing Jalla hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Såpass ja....ser ut til at det går samme veien for meg. Får vel satse på en Dice eller Gateway 300 da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå