Mpowerman Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 Hehe Viss du får dæ kompressor du og Raymond, så blir det skøy ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Har M5 instrumentet de 3 samme kontaktene som originalinstrumentet? Hvor mye måtte du ut med for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 RC felgen til BBS er ikke tredelte, det er en enhet hele felgen. Jeg har RC felgen på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 Er samme pluggene på 528 i hverfall. vet at det ikke går på 520. Er usikker på 523. Men det må kodes om hos BMW. Ga 2000,- for det på finn.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 RC felgen til BBS er ikke tredelte, det er en enhet hele felgen. Jeg har RC felgen på min. Vet ikke hva felgene mine heter, men er 100% sikker på at di er 3-delte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet April 9, 2007 Forfatter Share Skrevet April 9, 2007 Bilder av bakpottene som er bestilt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Her er en svensk DIY på quad eksos på E39 V8 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Her er en svensk DIY på quad eksos på E39 V8 . Da hadde jeg heller kosta på noen kroner ekstra til Eisenmann 4 rørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Da har jeg endelig fått sett den bilen din! ..Gratulerer med et pent eksemplar med rett motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Det var vel ikke du som mista lappen i 133km/t 70 sonen på Gjerstad? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 Nå begynner det snart å skje noe med bilen igjen. Fikk hentelappen på kompressoren i helgen Men pga ett lite uhell på jobb i helgen er jeg nødt til å gå på krykker i noen uker fremover. Får pønske ut noe smart slik att jeg kan skru selv om høyrefoten er gipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Hva koster det å få på en slik kompressor (innkjøp, evt montering, angifter..) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Nå begynner det snart å skje noe med bilen igjen. Fikk hentelappen på kompressoren i helgen Men pga ett lite uhell på jobb i helgen er jeg nødt til å gå på krykker i noen uker fremover. Får pønske ut noe smart slik att jeg kan skru selv om høyrefoten er gipset Hei mister! Litt O.T.. Hva blir det til angående den bakrutespoileren du skulle selge til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2007 Hva koster det å få på en slik kompressor (innkjøp, evt montering, angifter..) ? Se www.esstuning.com så får du svar på alt du lurer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2007 Litt O.T.. Hva blir det til angående den bakrutespoileren du skulle selge til meg? Hallais!! Den står i garasjen den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå