Hakon Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 er det ikke nesten billigere å bare kjøpe en E39 m5 som har alle de tingene du er ute etter? Sier ikke at bilen din ikke er fin, men det blir jo nesten som å bygge en M5. hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2007 er det ikke nesten billigere å bare kjøpe en E39 m5 som har alle de tingene du er ute etter? Sier ikke at bilen din ikke er fin, men det blir jo nesten som å bygge en M5. hihi. jo det er faktisk det. Men det var ikke meningen å bruke så mye penger på bilen som jeg har gjort til nå. Og nå er det for sent å snu. Vil aldri få igjen pengene jeg har brukt på den, så da er det bare å fullføre og beholde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2007 Da var kompressorkittet kommet på plass på garasjebenken!! Må polere og gnikke litt før det blir satt på plass. Venter på nye dyser som skal komme en gang i løpet av søndag kveld. Og så må jeg få sendt opp ett nytt reimhjul fra ESS Tuning slik att jeg får rett ladetrykk (kittet sto på en 520 før). Vurderer og å bytte til en manuell kasse i samme slengen, siden det blir litt mer sportslig. Er litt usikker på hvordan automatkassa takler 110hk extra. Eller hva mener dere blir riktig valg her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Og så handler du deg en intercooler, samt ett M50 innsug, så har du plutselig 340hk i skyssen din.... Jeg handlet dette på min compact. Det flyttet seg helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 flott bil! bra planer denne likte jeg veldig godt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2007 Og så handler du deg en intercooler, samt ett M50 innsug, så har du plutselig 340hk i skyssen din.... Jeg handlet dette på min compact. Det flyttet seg helt greit. Leter etter ett M50 innsug nå. Men vurderer og ett eller annet M-innsug med 6 spjeld. Hvilken intercooler brukte du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2007 flott bil! bra planer denne likte jeg veldig godt =) Takk skal du ha! Liker den godt jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Hva blir det til angående den bakrutespoileren du skulle selge til meg? Hallais!! Den står i garasjen den... Kan jeg overføre penger til deg for den, så hiver du den i posten når du har fått pengene? ..betaler selvfølgelig frakta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2007 Hva blir det til angående den bakrutespoileren du skulle selge til meg? Hallais!! Den står i garasjen den... Kan jeg overføre penger til deg for den, så hiver du den i posten når du har fått pengene? ..betaler selvfølgelig frakta! Skal se om ikke jeg skal den veien snart, så slipper du frakta:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2007 Må vell legge ut noen bilder med sommersko også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Har M50innsug til deg:D Den bilen der blir bare rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 er vel bedre å kjøpe et ferdig M50 innsugs kit fra statene! så slipper du å knote så veldig med innstallasjonen av innsuget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 Hva blir det til angående den bakrutespoileren du skulle selge til meg? Hallais!! Den står i garasjen den... Kan jeg overføre penger til deg for den, så hiver du den i posten når du har fått pengene? ..betaler selvfølgelig frakta! Skal se om ikke jeg skal den veien snart, så slipper du frakta:) Såpass! ..Gi beskjed da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 Pen bil! Et lite tips når du tar bilder: plasser bilen på en av sidene i stedet for å ha den midt i bildet. Gjerne da slik at bilen "kjører" inn mot midten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå