Gå til innhold

Min 528ia Mpowerman Nye bilder 14/6

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er det ikke nesten billigere å bare kjøpe en E39 m5 som har alle de tingene du er ute etter? Sier ikke at bilen din ikke er fin, men det blir jo nesten som å bygge en M5. hihi.

jo det er faktisk det. Men det var ikke meningen å bruke så mye penger på bilen som jeg har gjort til nå. Og nå er det for sent å snu. Vil aldri få igjen pengene jeg har brukt på den, så da er det bare å fullføre og beholde :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var kompressorkittet kommet på plass på garasjebenken!! Må polere og gnikke litt før det blir satt på plass. Venter på nye dyser som skal komme en gang i løpet av søndag kveld. Og så må jeg få sendt opp ett nytt reimhjul fra ESS Tuning slik att jeg får rett ladetrykk (kittet sto på en 520 før). Vurderer og å bytte til en manuell kasse i samme slengen, siden det blir litt mer sportslig. Er litt usikker på hvordan automatkassa takler 110hk extra. Eller hva mener dere blir riktig valg her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så handler du deg en intercooler, samt ett M50 innsug, så har du plutselig 340hk i skyssen din.... :) Jeg handlet dette på min compact. Det flyttet seg helt greit. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så handler du deg en intercooler, samt ett M50 innsug, så har du plutselig 340hk i skyssen din.... :) Jeg handlet dette på min compact. Det flyttet seg helt greit. :D

Leter etter ett M50 innsug nå. Men vurderer og ett eller annet M-innsug med 6 spjeld. Hvilken intercooler brukte du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva blir det til angående den bakrutespoileren du skulle selge til meg? :)
Hallais!! Den står i garasjen den...

Kan jeg overføre penger til deg for den, så hiver du den i posten når du har fått pengene? 8) ..betaler selvfølgelig frakta! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg overføre penger til deg for den, så hiver du den i posten når du har fått pengene? 8) ..betaler selvfølgelig frakta! :P

Skal se om ikke jeg skal den veien snart, så slipper du frakta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se om ikke jeg skal den veien snart, så slipper du frakta:)

Såpass! :) ..Gi beskjed da! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...