BalleKnalle Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Nytt løp i morgen klokken 08.45 på Tv3. Denne gangen i Malaysia Ståa etter kval i dag lørdag er som følger... 5. og 7. startspor for våre menn.. Kan bli et spennende løp i morgen da BMW har en god "launch-control" og kan fort ta noen plassser i starten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 7, 2007 Forfatter Share Skrevet April 7, 2007 Et overblikk over banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Bare og sette på klokken og komme seg opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Bare og sette på klokken og komme seg opp O.T: Klokke!?! Det trenger jeg ikke, har to små barn som spinner rundt fra kl 07 uannsett om det er ukedag, helger & helligdager . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Selv er jeg Ferrari fan når det gjelder den gjeveste klassen..men BMW kommer på en sterk nummer 2.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 7, 2007 Forfatter Share Skrevet April 7, 2007 O.T: Klokke!?! Det trenger jeg ikke, har to små barn som spinner rundt fra kl 07 uannsett om det er ukedag, helger & helligdager . Hm.... samme type klokke som meg du da? Min er litt defekt tror jeg.... den starter å hyle og løpe i 06 tia.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=1h2ntYCSsjY http://www.youtube.com/watch?v=OLXSzp9PwEU Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 O.T: Klokke!?! Det trenger jeg ikke, har to små barn som spinner rundt fra kl 07 uannsett om det er ukedag, helger & helligdager . Hm.... samme type klokke som meg du da? Min er litt defekt tror jeg.... den starter å hyle og løpe i 06 tia.. Har sånne klokker jeg oxo, men de er med X 'en på fjellet. Men de går i stykker etter 12 - 13 år. Da virker de ikke før i 12 tiden \ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Jaja,da ble det 4 plass til Heidfeld... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 Ikke så værst det med tanke på at han klarte å holde Massa bak seg store deler av løpet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Noen som har resultatlisten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 FØRERMESTERSKAPET K Raikkonen 10 F Alonso 8 L Hamilton 6 N Heidfeld 5 BMW G Fisichella 4 F Massa 3 N Rosberg 2 R Schumacher 1 KONSTRUKTØR MESTERSKAPET McLaren 14 Ferrari 13 BMW 5 Renault 4 Williams 2 Toyota 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 Resultatlisten fra Malaysia.. Finfin 4. plass til Heidfeld. Kubica hadde problemer med bilen... "I had a big problem, in fact, everything happened in my race today from the gearbox, to a puncture at the beginning of the race. The pace was really slow and it is better to forget this race quickly. However, we have shown when the car is working we are quick. For me in these two races the car was not working, so this is disappointing as the pace in testing was really good. In qualifying the pace was good, then in the race nothing worked. My main problem was braking stability, it was impossible to stop the car and I crossed the line at the end with many mistakes, I was locking, going straight and had oversteer. Also during the race we had not communication by radio." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Har sånne klokker jeg oxo, men de er med X 'en på fjellet. Men de går i stykker etter 12 - 13 år. Da virker de ikke før i 12 tiden Vi har også slike vekkeklokker... en av hver faktisk. Den ene klokken virker kun mellom 05:30 og 06:30... og den andre virker kun mellom klokken 11:00 og 12:00... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 http://www.business.dk/businessbreak/ar ... id=2035718 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå