morten_2 Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 sitter batteriene i bagasjerommet på e36 coupe modellene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Batteriet er bak hvis du har to sylindre for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 sitter bak ja, visst du har rett antall sylindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Batteriet er bak hvis du har to sylindre for mye. Aner vi litt misunnelse her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Nei? Drømmemotoren min er jo en 4'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten_2 Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 var en 320i jeg siktet til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 var en 320i jeg siktet til. Den har rett antall sylindre så den har batteriet bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWforalle Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 På høyre side under et deksel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå