smez Skrevet April 21, 2007 Forfatter Skrevet April 21, 2007 bremsene er helt nye de har ikke blitt kjørt med før jeg fikk bilen.. så jeg er ganske sikker på at de har stått seg i hjæl..
Espen M33 Skrevet April 21, 2007 Skrevet April 21, 2007 Min mening: For all del, ikke ha på den spoileren der! Jeg har sett lenge etter M3 i Tyskland. Alle med den spoileren der har jeg luket ut. Den passer rett og slett ikke på M3.
antiloop Skrevet April 21, 2007 Skrevet April 21, 2007 Min mening: For all del, ikke ha på den spoileren der! Jeg har sett lenge etter M3 i Tyskland. Alle med den spoileren der har jeg luket ut. Den passer rett og slett ikke på M3. Hvis du hadde lest tråden så hadde du funnet ut at spoilerne ikke skal på bilen! De er til salgs...
R Andersen Skrevet April 21, 2007 Skrevet April 21, 2007 Min mening: For all del, ikke ha på den spoileren der! Jeg har sett lenge etter M3 i Tyskland. Alle med den spoileren der har jeg luket ut. Den passer rett og slett ikke på M3. Det er jeg helt enig i! Jeg hadde en slik på min første M3, og den ble fjernet..
smez Skrevet April 21, 2007 Forfatter Skrevet April 21, 2007 jepp den er solgt vil ha en cleen look på bilen
smez Skrevet April 24, 2007 Forfatter Skrevet April 24, 2007 da er diff bytte i full gang tenkte jeg skulle legge inn en liten raport først verkstedet: beklager rotet.. hmm noe som mangler? å dette.. ny diff vs gammel.. litt størelse forskjell.. det gikk med litt verktøy i slengen.. og noe måtte modifiseres..
smez Skrevet April 24, 2007 Forfatter Skrevet April 24, 2007 jepp var noe som satt litt væl hardt. dro i filler to skraller og prøvde å sveise begge to.men den ene knakk jeg som vist på bildet men den andre holdt.. så da blir det en liten handle tur i morgen.. trenger ny skralle tror jeg..
S.Arnesen Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 skal ikke bruke skraller på noe som sitter så jæ**ig vettu... hehe
smez Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Skrevet Mai 3, 2007 da er bilen på hjula igjen.. liten ulyd i mellomakselen men det får jeg fiksa i morgen håper jeg.. da fant jeg ut att ingen ting er bolton
smez Skrevet April 2, 2008 Forfatter Skrevet April 2, 2008 liten update her da.. har fått gjort litt med bilen.. kjøpt nye felger men får ikke satt de på før jeg får valsa hjulbuene, ble litt mye med 9,5-19" hehe. den blir chipet i morgen i følge chip produsen skal jeg få 316hk og ca 350nm men tar det med en klype salt. har fått lagt på litt dekor. fler bilder kommer når jeg får på 19".
opt Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Ser ut til å bli bra det her. S50 er en flott motor. Men clean look og dekor på siden hører vel ikke sammen? Har du ikke byttet radiator? Vil det gå bra i lengden da?
carlhaakon Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 blir bra dette her men synes ikke du skal ha noe dekor på siden, mye penere uten
Johnsen Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Fin bil! Likte særlig bilen som sto ved siden av den! Hvilken er det og Hvilken stand er den i?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå