Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bremsene er helt nye de har ikke blitt kjørt med før jeg fikk bilen.. så jeg er ganske sikker på at de har stått seg i hjæl..

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Min mening: For all del, ikke ha på den spoileren der! Jeg har sett lenge etter M3 i Tyskland. Alle med den spoileren der har jeg luket ut. Den passer rett og slett ikke på M3.

Skrevet
Min mening: For all del, ikke ha på den spoileren der! Jeg har sett lenge etter M3 i Tyskland. Alle med den spoileren der har jeg luket ut. Den passer rett og slett ikke på M3.

Hvis du hadde lest tråden så hadde du funnet ut at spoilerne ikke skal på bilen! De er til salgs...

Skrevet

Det er jeg helt enig i! Jeg hadde en slik på min første M3, og den ble fjernet..

Skrevet

da er diff bytte i full gang tenkte jeg skulle legge inn en liten raport

først verkstedet:

DSC00160-1.jpg

DSC00159-1.jpg

beklager rotet..

hmm noe som mangler?

DSC00149.jpg

å dette..

DSC00150.jpg

ny diff vs gammel..

DSC00156.jpg

litt størelse forskjell..

det gikk med litt verktøy i slengen..

DSC00152.jpg

og noe måtte modifiseres..

DSC00151.jpg

Skrevet

jepp var noe som satt litt væl hardt. dro i filler to skraller og prøvde å sveise begge to.men den ene knakk jeg som vist på bildet men den andre holdt.. så da blir det en liten handle tur i morgen.. trenger ny skralle tror jeg.. :oops:

• 2 weeks later...
Skrevet

da er bilen på hjula igjen.. liten ulyd i mellomakselen men det får jeg fiksa i morgen håper jeg.. da fant jeg ut att ingen ting er bolton

• 10 months later...
Skrevet

liten update her da.. har fått gjort litt med bilen.. kjøpt nye felger men får ikke satt de på før jeg får valsa hjulbuene, ble litt mye med 9,5-19" hehe. den blir chipet i morgen i følge chip produsen skal jeg få 316hk og ca 350nm men tar det med en klype salt.

har fått lagt på litt dekor. fler bilder kommer når jeg får på 19".

DSC00181.jpg

Skrevet

Ser ut til å bli bra det her. S50 er en flott motor. Men clean look og dekor på siden hører vel ikke sammen? Har du ikke byttet radiator? Vil det gå bra i lengden da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...