Boddiz Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 Høyre ringen i den venstre lykta (sett forfra) har tatt kvelden sånn helt uten videre. Går det kan å bytte kun ringen i lykta? Vet ikke hvordan angeleyes det er på bilen.... Noen som har hatt samme problem? Evnt, går det ann å koble ut den innerste ringen i den høyre lykta også? Bare for å få det "likt" på begge sider liksom. Bil: e36
Dr_S Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 Det er pærer som du kan bytte ut. Men du må åpne lykta
Boddiz Skrevet April 8, 2007 Forfatter Skrevet April 8, 2007 Pærer? Å? Hvor mange pærer er det på en ring da? EDIT: Og hvordan ser man forskjell på fjærnlyspæra og pæra til angeleyes-ringen? Beklager om jeg stiller teite spørsmål, men lykter er jeg litt grønn på
Patrick B Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 Pærer? Å? Hvor mange pærer er det på en ring da?EDIT: Og hvordan ser man forskjell på fjærnlyspæra og pæra til angeleyes-ringen? Beklager om jeg stiller teite spørsmål, men lykter er jeg litt grønn på Det er en pære per ring. Du ser nok forskjell på fjernlyspæra og ringen når du åpner lykta. Lykke til
Kjennern Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 På E46en jeg hadde med AE så var det 4 små pærer pr ring. (tror det så ut som 4 hvertfall, mulig det var 3) Ser dem lett når du kikker inni der.
Boddiz Skrevet April 8, 2007 Forfatter Skrevet April 8, 2007 Ok, da finner jeg sikkert ut av det! Takker for svar! Forresten: selger de slike pærer til AE på Bavaria f eks?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå