babjorn Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 ser på GS men finner ikke sort gulvteppe,finnes ikke dette?? noen som har bilde av Coupe med sort gulvteppe? takker for all svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Er det noe uvanlig med sort gulvteppe da? Her er noen halvgode bilder fra min bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 https://www.koed.dk/2.1.1.asp?bokstype= ... &soegeord= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 https://www.koed.dk/2.1.1.asp?bokstype=1&kattype=e36&boksid=3502&soegeord= Dette er vel gulvmattene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 takker super,prata med bmw å dem hadde,men så hørte jeg av en annen at du ikke fikk helt sort gulvteppe.men da finnes det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Aha...du tenker på teppet under matta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 jeep Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Jeg har også sort gulvteppe. men det er ikke det mest vanlige du kommer over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Har ikke alle bilene, eller bmw'ene med sort interiør, samme farge på gulvteppe? Jeg har hvertfall svart gulvteppe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 tidlig e36 tror jeg hadde mye mer gråskjær i gulvteppene. De senere e36ene så ble teppene møkere. Vet ikke om man får 100% svart..I min er det også antydning til gråskjær som på bildet over.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Har muligens det teppet her liggendes ennå. Det er i såfall til en cab. Få det ille billig om du trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 9, 2007 Forfatter Share Skrevet April 9, 2007 er interisert,men er det noen som vet om cab teppe passer Coupe?? er det noen mulighet til å se på det hvis du skal selge å ca pris du tenkte deg?ser du bor i Vestfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå