Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, i natt (7.4.07)

Var det inbrudd i min grønne VW golf,

det blei stjelt anlegge og gjort skade for ca, 30.000

-Pionerr dvdscreen

-Pioneer 3000W sub

-Pioneer 5000W forsterker

-Playstation2

Forsterkeren var skrudd fast i kasse og det var mekka til en 6x9 høytaler på kasse

Vist noen har noen tips til å finne igjen anlegget eller kan hjelpe meg med å finne dette anlegget igjen lover jeg DUSØR!!!

Inbruddet skjedde på volleberg på brennåsen ca. 15 min unna kristiansand mellom klokken 12 og 4 på natta..

Lover en stor dusør til den/dem som skal hjelpe meg med å finne dette igjen.. Eller hjelpe meg med å finne gjerningsmennene..

Skrevet

er nok noen som er ute på raid der ja.. Hadde en kammerat som også bor i nærheten av der og fikk frastjelt masse anlegg!

Helt ufattelig at folk må ty til slikt lavmål...

EDIT:

Fikk akkuratt vite at av kompisen min at det er en kar i

"de kjører en svart primera p12" og at der er en mann..

Når de holder på kjører de vistnok uten skilter!

Håper dette hjelper noe :)

Skrevet

Skal vedde på det er de samme folka som prøvde seg på en bil i Søgne for ikke så alt for lenge siden.

De ble tatt på fersken av en bekjent av meg (kvinne).

De gjorde ikke annet en å le henne i tryne, samt som de utfordret henne til å ringe politiet. Ser virkelig ut som tyver har forstått at politiet ikke har kapasitet til å gjøre noe.

Skrevet

Søreng:

Når jeg ringte purken i dag fikk jeg også beskjed om at noen i en svart primera uten skilt hadde knust ett bilglass i søgne og å brutt seg inn kl.9 om morgenen samme natta som anlegget blei stjælt, tror nok dette har noe sammenheng uten å si noe sikkert.

Skrevet

liten offtopic, så kan dere jo nevne når dere ringer til politiet at dere har litt andre verktøy og lignende liggende så blir brukt på innbruddstyvene når/hvis ikke du/dere kommer. trist når sånne ting skjer.

Skrevet
Kapasitet har de en hel masse av, men de liker å ligge i buskene med lasern. Det e myyye lettere enn å faktisk fange tyver.

Baserer du din uttalelse på fakta eller ren svada som du har fått fra kompisen til bestemora til Hr. Andersen? Du er vel klar over at det er trafikkpolitiet som ligger i buskene med laseren?

Skrevet
Kapasitet har de en hel masse av, men de liker å ligge i buskene med lasern. Det e myyye lettere enn å faktisk fange tyver.

Baserer du din uttalelse på fakta eller ren svada som du har fått fra kompisen til bestemora til Hr. Andersen? Du er vel klar over at det er trafikkpolitiet som ligger i buskene med laseren?

Jeg tror nok det bare var svada, men uansett. Han har ett poeng, politiet gjør en provoserende dårlig jobb når det gjelder tyverier.

Skrevet

Skal love deg, at det ikke bare er trafikk polititet som ligger med laseren og onanerer. her i mandal er det vanlig politi, og ja kjenner 2 stk derfor jeg utaler meg!

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan det er i Mandal. Baserer uttalelsen min på hvordan det er på Østlandet. Rekner ikke med at det er så stor forskjell fra "oss" og resten av landet.

Skrevet
haddis: kom ikke purken å tok di da?

sånne folk som di burde ha hvert bura inne laaaang tid!! :@

Hun ringte til politet etter de stakk. Hun fikk da beskjed av politiet om å komme ned og skrive ut en anmeldelse. Som sikkert hadde gått rett i søppelbøtta, aka sak henlagt.

Skrevet
? Du er vel klar over at det er trafikkpolitiet som ligger i buskene med laseren?

Og du er vel klar over at det stort sett kun gjeld i tjukkaste Oslo-gryta? Kjem du lenger ut på bygda er det nok ikkje slik det funkar... :roll:

Skrevet

Vel.. Jeg kan ikke si at hverken Nannestad, Gjerdrum, Nittedal, Lunner etc. ligger midt i den såkalte Oslo-gryta. På Romerike er det nemlig trafikkpolitiet som foretar seg laserkontroller og det er mange landeveier rundt omkring her. Det er en rekke veier i blandt annet Ullensaker, Eidsvoll, Nannestad, Gjerdrum, Aurskog Høland og Enebakk som er mildt sagt øde. Det er heller ikke bare her nede det er trafikkpolitiet som foretar seg laserkontroller. Jeg husker at at det var en laserkontroll i strekningen Høybakkhovde til Dokka og det var det nemlig trafikkpolitet som stod for. Dette stedet kan jeg heller ikke si er meget sentralt.

Skrevet

trafikkpoliti? hva faen er det? her ute på bygda!(vi har visst fått bystatus) er det ca 10 svin. å det er de som ligger med laseren! kjenner alle på navn. av og til kommer det noe de kaller for utrykkningspoliti til øya. men det ser alle når de kommer fra ferga! så da kjører alle som prinser! kjekt med jungeltelegraf!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...