Amzoch Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Hva er "best" av disse to merkene H&R og EIBACH ??? kordan merke burde man satse på`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Har lest at Eibach er mest komfort og H&R er mest sportslighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Har lest at Eibach er mest komfort og H&R er mest sportslighet. Stemmer.. Begge fjørene er noe av det beste du får. H&R er stivere enn Eibach. Eibach er mere likt originale M fjører i stivhet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet April 9, 2007 Forfatter Share Skrevet April 9, 2007 jah. før eg har tenkt å bare senke den 30-15 hellerka det er.. slik M-techen er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Jeg har Eibach, og dem er meget behagelige. Skal man ikke kjøre på bane, så er det vel kanskje ikke helt vits med H&R. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet April 9, 2007 Forfatter Share Skrevet April 9, 2007 nei ingen banekjøring.. rein familie "ræsar" haha,, syns bare den e så høy spess framme.. og vil ikke ha sånn kjempe lav bil.. hatt det.. ikke mer her oppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Jeg har Eibach, og dem er meget behagelige. Skal man ikke kjøre på bane, så er det vel kanskje ikke helt vits med H&R. Helt enig. Har Eibach 50mm, med Bilstein Sprint, og det er akkurat passe behagelig, i tillegg til kanonbra kjøreegenskaper. De fjørene er progressive hvis ikke jeg tar helt feil, så de blir stivere jo mer de blir presset sammen. Det gjør at de er komfortable ved vanlig kjøring, og så blir de litt stivere når du gasser på i svingene og får litt press på fjørene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå