? Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 ønsker og kjøpe counter-strike1,6 konto, UTEN noe form for gammel cheating på. betaler med nettbank umiddelbart, legg meg til på msn. så snakkes vi der: mhryz50@hotmail.com mvh Thomas.
bad_ip Skrevet April 9, 2007 Skrevet April 9, 2007 kan få kjøpe min ! sandersen e full av cheat, hehe neida
Dirty Skrevet April 9, 2007 Skrevet April 9, 2007 hva med å bare lage en ? koster jo under 100 kr med counter strike 1.6
Sandersen Skrevet April 9, 2007 Skrevet April 9, 2007 eller ta en fra dc++, aner ikke hvor mange jeg har knabba derifra as ikke få ivertfall
Dirty Skrevet April 9, 2007 Skrevet April 9, 2007 funker ikke slikt lenger! kan ikke bare ta en serial og regge den!
Betakaroten Skrevet April 9, 2007 Skrevet April 9, 2007 hva med å bare lage en ? koster jo under 100 kr med counter strike 1.6 x2 tror det vil være mye enklere og mindre risiko i forhold til å kjøpe brukt.
Hankook Skrevet April 9, 2007 Skrevet April 9, 2007 funker ikke slikt lenger! kan ikke bare ta en serial og regge den! Hvordan funker det da? Funket vertfall slik når jeg spilt CS:P
? Skrevet April 9, 2007 Forfatter Skrevet April 9, 2007 var visst mange som hadde cs konto. fullt klar over at det koster en snau hundrings, men hvor får man taki half life lenger? den lokale radio/tv sjappa tror jeg ikke selger den, må iallefall bestille. og det tar evigheter. cdon.com har jeg bestillt hos før, men de har den heller ikke lenger (sjekka i går, mulig jeg overså den helt, men nå er siden nede) hvis det er noen seriøse folk her som kan garantere at den ikke er vac bannet, eller bannet på 30 servere, så gir jeg gladelig en 50lapp . eller?
Oyvinds Skrevet April 9, 2007 Skrevet April 9, 2007 www.steampowered.com gå inn og last ned steam, kjøp cs online og last ned. tar rundt 30 min ålaste ned med grei linje
maurtin Skrevet April 9, 2007 Skrevet April 9, 2007 løp og kjøp! noen som spiller? edit: leif was here
Dirty Skrevet April 9, 2007 Skrevet April 9, 2007 Jeg spiller! men går mest i Counter strike source og med mod som heter GG Gun game! morro morro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå