Spiritus Sancti Skrevet April 9, 2007 Skrevet April 9, 2007 går mest i Counter strike source her også.. Men har ikke spilt på veldig lenge:P
? Skrevet April 9, 2007 Forfatter Skrevet April 9, 2007 www.steampowered.com gå inn og last ned steam, kjøp cs online og last ned. tar rundt 30 min ålaste ned med grei linje jeg HAR steam, og jeg HAR counter strike 1.6 konto, men den er vac bannet og jeg trenger bare en ny konto. altså et nytt bruker navn, og passord. hvis det er noen som ikke bruker sin lengre så kjøper jeg den gjerne! eller så kan du gjerne hjelpe meg og finne et sted som selger online. cdon.com har denne : http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904&session=1 men hva er dette da? counter strike 1? hva er det?!??! også har de denne: http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904&session=1, går det ann og bruke denne da? når jeg kjøpte steamkonto første gangen, så bestillte jeg bare Half life cd på cdon.com, og brukte bare cd-key'en, og kasta den. plz help:P
ruberhai Skrevet April 10, 2007 Skrevet April 10, 2007 uansett kan du ikke bruke den samme keyen, den kan kun brukes en gang pr konto.. :/ som nevnt her tidligere er det gratis å laste ned cs fra www.steampowered.com ,men du får ikke til å spille før du har et brukernavn og passord.. Har hundrevis av keys jeg, men vet ikke om alle fungerer lenger, jeg la opp progaminga for 3 år siden
Aleks Skrevet April 10, 2007 Skrevet April 10, 2007 ser ut som en del som spiller cs her ja litt OT. men jeg trenger litt hjelp med mitt counter strike source... jeg logger på steam. velger en server jeg vil spille på.. også begynner spillet å laste brettet så framt jeg ikke har spillt der før... så kommer d opp : sending client info.. og alt virker greit. og plutselig står d en feilmelding på skjermen som lyder: ERROR VERIIFYING STEAM USERID TICKET.... noen som vet ka d kan være og kan hjelpe meg? har spillt d før,, men d e vel gjerne en mnd siden sist nå.. takker for hjelp...
ruberhai Skrevet April 10, 2007 Skrevet April 10, 2007 www.justfuckinggoogleit.com http://www.xvi32.net/2006/02/16/error-v ... icket-fix/
Mirakulix Skrevet April 10, 2007 Skrevet April 10, 2007 OT: lever cs 1.6 enda Har konvertert helt til battlefield 2. mye bredere spekter på bf2, kontra CS..
bad_ip Skrevet April 10, 2007 Skrevet April 10, 2007 1.6 lever jah..og den feilen du får opp aleks skjer av og til. prøv igjen, eventuellt restart steam så burde det funke.
Aleks Skrevet April 10, 2007 Skrevet April 10, 2007 det funket å logge på steam på nytt.. takker for hjelp-...
Terje325i Skrevet April 10, 2007 Skrevet April 10, 2007 cs 1.6 spiller jeg ofte. har blitt noen år med det spillet ja spiller mest på Wildgaming serverne
bad_ip Skrevet April 11, 2007 Skrevet April 11, 2007 spilte en goood del selv før jeg sluttet for ca 6 mnd siden. tok alt for mye tid og gikk utover andre ting, spilte mye cb (clanbase) og dro på lans.
Spiritus Sancti Skrevet April 11, 2007 Skrevet April 11, 2007 Det er jo bare til å laste ned sånn crack da.. Som skifte key for hver gang..
Dirty Skrevet April 11, 2007 Skrevet April 11, 2007 Det er jo bare til å laste ned sånn crack da.. Som skifte key for hver gang.. Funker ikke lenger det! før kunne man bruke steamdown osv laste ned alle spillene fra steam gratis og spille på nettet! men dette har seff steam fikset!
ehrnst Skrevet April 11, 2007 Skrevet April 11, 2007 greit nok at forumet her ikk er så strengt - men dette er da langt utover BMW relatert
Dirty Skrevet April 11, 2007 Skrevet April 11, 2007 greit nok at forumet her ikk er så strengt - men dette er da langt utover BMW relatert jeg selger mobiler her folk selger audier volvoer! det er at helder ikke bmw relatert! er derfor annet selges er laget! men at vi dro den litt over topic er sant!
ehrnst Skrevet April 11, 2007 Skrevet April 11, 2007 la ikke merke til at den lå i annet selges, var derfor jeg bemerket det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå