turboman81 Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 har en E 36 sedan som har et tullete cupelys, det slår seg på når jeg kjører på ugjevn veg, det slår seg heller ikke alltid av når jeg stenger døra. Noen som har vert borti dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Må nok bytte dørbryteren. eller så kan du prøve å smøre den opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Stemmer nok det...brytaren inni låsen på døra gir seg ofte. Sannsynlegvis må du bytte denne, men kan alltids prøve med å smørje opp først. Har også høyrt om folk som har lagt på f.eks ein liten limklatt, og fått det til å virke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Tipper det er en av dørbryterene som driver å "fokker" det til for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Samme problem som jeg har. Får heller ikke låst bilen når denne ikke fungerer. Skal få fikset dette snart håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboman81 Skrevet April 10, 2007 Forfatter Share Skrevet April 10, 2007 takker veldig for svar ser det også sitter en bryter på hver side foran, på motgående del til dørlås, som står i dørkarmen. de går vel til sentrallåsen da sikkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå