Gå til innhold

Solgt!

Porri
 Share

Anbefalte innlegg

Sånn har nå fått gjort noen småting til med bilen, har Lakkert difusern bak svart, lite skilt foran, å carbon lepper foran under på hver side. Skal få tatt noen bilder av det senere idag å få lagt ut;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sånn da har jeg fått tatt et par bilder;) så her kommer de, noen er for noen dager siden å noen er fra idag.

Først er det Diffusern som er lakkert Svart, ikke rød som noen andre ville gjort.

P6180011.jpg

P6180006.jpg

Så her er et bilde som er av fronten uten carbon leppene.

P6180007.jpg

Å her er et par med. Det ble absolutt ikke feil.

P6230019.jpg

P6230016.jpg

P6230018.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Meget pen bil med rett utstyr/oppgraderinger.

Fikk ikke akkurat mindre lyst på E87 med M-sport pakke nå...

Har du foresten vurdert de originale carbon speildekslene?

Tror det kunne blitt veldig bra spes med tanke på at du satte på frontspliterne :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joarn: Takker;) jeg jeg har vurdert de, men jeg liker det egentlig veldig godt som det er nå med alt det mørke rundt de tonede vinduene å røde speila så tror ikke det blir noe.

Iskald: Skiltet har jeg fått en jeg kjenner til a lage for meg, alt er skalert ned bortsett fra tallene å bokstavene, de er gjort ennå tydligere.(ikke godkjent, men det vanlige skiltet ligger i baggagerommet eller står på bilen)

Jeg tror vel faktisk ikke det er noe mer jeg egentlig vil ha på bilen nå av små finesser, ser meg ferdig med den;) men om noen har noen forslag så bare kom med dem. tar imot alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Dette var definitivt den fineste 1-serien jeg har sett! :D Rett og slett helt rått! Og jeg som har vært litt småskeptisk til 1-serien til å begynne med... :P Nå har i allefall all skepsisen min forsvunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...