Gå til innhold

e34 panser, koffert, frontfanger, abs +noe mer gis gort

Anbefalte innlegg

• Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hvordan er de elektriske rutene og motorene?

Ser du har knappene for elektriske ruter i midkonsollen så kan være av interesse om de fungerer uten de helt store problema.

Kunne faktisk trengt 2 av listene dine og ett stk deksel nede på frontfangeren også.

*Hmm kanskje ta seg en tur til Fredrikstad å hente bildeler samt hilse på slekta...*

Skrevet
Hvordan er de elektriske rutene og motorene?

Ser du har knappene for elektriske ruter i midkonsollen så kan være av interesse om de fungerer uten de helt store problema.

Kunne faktisk trengt 2 av listene dine og ett stk deksel nede på frontfangeren også.

*Hmm kanskje ta seg en tur til Fredrikstad å hente bildeler samt hilse på slekta...*

virker de vinduene, hvilke lister er det du trenger da ??

Skrevet
var ikke så lett og se tilstand på panseret er det bra ?

ca pris

er ganske bra det panseret, er noen stensprut og en liten bulk hvis ikke jeg husker feil, men ikke noe store greier ...

kan ta bedre bilder av det hvis int. ...

1000 ???

Skrevet

fortsatt deler igjen... alle dører, panser,koffertlokk og fangere foran + bak.... litt rust i nedkant på førerdør, men resten er så å si rustfritt...

Skrevet

Orker du å kappe noe i karrosseriet i det hele tatt? Skulle veldig gjerne hatt den delen av venstre bakskjerm som går langs bagasjeromsåpningen og bakplaten et stykke innover......tar deg ikke mange minuttene egentlig.....

Skulle gjerne kommet og gjort det selv, men er litt langt unna......kan sende bilde med vidre beskrivelser......det er snakk om ufattelig grove kapp da, jeg må tilpasse uansett.....

Hvis dette er aktuelt for en passe pris så send meg en pm :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...