Stonescream Skrevet April 16, 2007 Skrevet April 16, 2007 Hvordan er de elektriske rutene og motorene? Ser du har knappene for elektriske ruter i midkonsollen så kan være av interesse om de fungerer uten de helt store problema. Kunne faktisk trengt 2 av listene dine og ett stk deksel nede på frontfangeren også. *Hmm kanskje ta seg en tur til Fredrikstad å hente bildeler samt hilse på slekta...*
Roy75 Skrevet April 16, 2007 Forfatter Skrevet April 16, 2007 Hvordan er de elektriske rutene og motorene?Ser du har knappene for elektriske ruter i midkonsollen så kan være av interesse om de fungerer uten de helt store problema. Kunne faktisk trengt 2 av listene dine og ett stk deksel nede på frontfangeren også. *Hmm kanskje ta seg en tur til Fredrikstad å hente bildeler samt hilse på slekta...* virker de vinduene, hvilke lister er det du trenger da ??
nardi Skrevet April 16, 2007 Skrevet April 16, 2007 var ikke så lett og se tilstand på panseret er det bra ? ca pris
Roy75 Skrevet April 16, 2007 Forfatter Skrevet April 16, 2007 var ikke så lett og se tilstand på panseret er det bra ?ca pris er ganske bra det panseret, er noen stensprut og en liten bulk hvis ikke jeg husker feil, men ikke noe store greier ... kan ta bedre bilder av det hvis int. ... 1000 ???
Stonescream Skrevet April 17, 2007 Skrevet April 17, 2007 Jeg kan ta noen bilder av det jeg trenger jeg interessert i vindusviskermotorene og knappene i midkonsollen om prisen ikke er høy.
Roy75 Skrevet April 17, 2007 Forfatter Skrevet April 17, 2007 har du nav framme på førerside? med abs ja det har jeg
bmwm535i Skrevet April 17, 2007 Skrevet April 17, 2007 nå må du ikke selge de elvinduene som du har solgt til meg da! kommer senest på fredag og henter
Roy75 Skrevet April 18, 2007 Forfatter Skrevet April 18, 2007 fortsatt deler igjen... alle dører, panser,koffertlokk og fangere foran + bak.... litt rust i nedkant på førerdør, men resten er så å si rustfritt...
^B^M^W^ Skrevet April 19, 2007 Skrevet April 19, 2007 Orker du å kappe noe i karrosseriet i det hele tatt? Skulle veldig gjerne hatt den delen av venstre bakskjerm som går langs bagasjeromsåpningen og bakplaten et stykke innover......tar deg ikke mange minuttene egentlig..... Skulle gjerne kommet og gjort det selv, men er litt langt unna......kan sende bilde med vidre beskrivelser......det er snakk om ufattelig grove kapp da, jeg må tilpasse uansett..... Hvis dette er aktuelt for en passe pris så send meg en pm
S.Arnesen Skrevet April 19, 2007 Skrevet April 19, 2007 hmmm. hvor i fredrikstad er det du holder til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå