Stonescream Skrevet April 21, 2007 Skrevet April 21, 2007 Dersom du ikke har solgt støtfanger fremme eller de deksla jeg har markert i bildet kunne jeg godt tenkt meg de. Eneste, den lista rundt hjørnet på høgresida ser litt merkelig ut i fargen. Er det bare solskinn eller annet? Dersom der er fargefeil så trenger jeg den ikke. Jeg har noen stygge striper, samt jeg mangler noen av de deksla så om de som står på bilen er fine tar jeg alle jeg har markert. Dersom ikke vindusheiser og knapper ble solgt, kan jeg sikkert kjøpe det og, men da kan jeg ta en kjøretur til Fredrikstad neste helg.
S.Arnesen Skrevet April 22, 2007 Skrevet April 22, 2007 hvis fører setet ikke er solgt, hvor mye skal du ha for det? Hvordan stand er demperene i?
Roy75 Skrevet April 22, 2007 Forfatter Skrevet April 22, 2007 selger kun komplett støtfanger trur det bare skal være noe rart med bildet og ikke noe med listen på bilen, men kan sjekke det
Stonescream Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 oki, om du bare selger komplett, får jeg ta en tur innom GS istedet.
Roy75 Skrevet April 23, 2007 Forfatter Skrevet April 23, 2007 har du komplett demperar og fjører? Ja har alle dempere og fjører...
Roy75 Skrevet April 24, 2007 Forfatter Skrevet April 24, 2007 åssen stand på de? senkesett? ikke senkesett... grei stand på det ....
Roy75 Skrevet April 24, 2007 Forfatter Skrevet April 24, 2007 pris? hva vil du ha ?? foran, bak eller alle ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå