Ronny M Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Noen som har prøvd den som selges der til E36? Enkel å koble? Funker den greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S,Arnesen Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 lurer på det samme til e-34... har hørt at den skal være enkel å koble til, men jeg er litt skeptisk. Har vært mye tull med det merke der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Hva er det de har der da? Pris? Kjøpte Enforcer-fjernstyring hos Bilradiospesialisten (990,-) til E36 320ia'n jeg hadde på slutten av 90-tallet. Funka fint den, men som ung jypling på allmennfag måtte jeg ha litt koblingshjelp av min far. Han er utdanna elektronikkingeniør, men jeg tror ikke man må være det for å få det til. Tipper jeg hadde fiksa det bedre i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Gå for Enforceren. Hvis det er Speedy Gonzalesen hos Bilextra du tenker på, kan jeg nesten helt sikkert si at du vil få problemer med den etter en stund. Vi brukte disse før. Måtte bare kutte dem ut pga. dårlig kvali. Begynte med Enforcer. Helt konge. Har ikke hatt noen med problemer. Litt vanskelige å kople til kanskje, men bombesikre når de er montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå