ingard Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Det blir en bra oppgradering. Merkelig hvor mye m5-bakfanger har å si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 nb! bilen står mye stille nå når jeg har firmabilen, så kjører ikke sååå kjærring at skivene foran ruster Yess, detta blir bra . Men syns du skal bytte gjevnt med meg! Bedre at en 520 står så mye stille når du kjører firmabil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 26, 2008 Forfatter Share Skrevet April 26, 2008 njaaaa.. veit ikke helt jeg Steffan.. skulle gjerne gjort det men....... ingard: ja rart at en så liten detalj som den vippen nederst betyr så mye.. ah blir digg å få den på altså! OOH! idag blei tidenes oppgradering gjort. nemlig bakseter! juhu, det var digg:) mangler nakkestøtter da blir vel ikke solgt no sånt brukt vel, så det må jeg vel kjøpe nytt.. sikkert en fin fin pris på det. hehe ser litt rart uten ihvertfall.. ang skjuling av skiltet: Ja jeg kjeda meg i paint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2008 Etter at det endelig ble noe som i nærheten kan kalles sommervær i oslo igjen, vaska jeg bilen og tok en aldri så liten fotoseanse av balja. blei mye bedre da jeg fikk satt på bakfanger, samt at jeg bytta grillen med en nylakkert en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 Bruk litt bumpershine på listene, eller skift dem ut. De er ikke så dyre.. Skikkelig digg e34. Fronten fungerer bra, selv om det er litt for mye krystall for en e34. Men det er ikke så farlig, når resten er så digg. Hjulene funker og veldig bra. Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2008 ja.. har lurt faktisk litt på hvordan det ville blitt med lakkerte lister og dør håndtak...? hva tror du om det? eneste er at jeg tenker det kanskje vil kræsje litt med shadowlinen...vet ikke helt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 flott bil! men en ting jeg lurer på, hvordan i helsike skal man få potta blank igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 nydelig bil behold listene sorte. tror jeg er finest. er en smule misunnelig på de felgene dine perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2008 nydelig bil behold listene sorte. tror jeg er finest. er en smule misunnelig på de felgene dine perfekt. er fornøyd med dem:) tror ikke det er så veldig mange som har gjort det samme. enda..... eneste er at de skulle vært 18" stuff: første jeg kommer på, må være å ta autosol på en klut eller lite hånkle, og dra over som man pusser militærstøvler.. hehe hvis du skjønner hva jeg mener.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 tja, kanskje det. har prøvd mye rart på dem, men må nok til med no kraftigere lut. og kanskje holde dem regelmessig rene. glemte dem helt bort i vinter, så de lå under et lag sjit når sommervasken kom.. selger dem autosol overalt? hva måtte du ut med for den behandlingen av felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2008 ja.. stort sett alle bensinstasjoner har det. er en tube pakket inn i en liten papp eske. Jeg leverte felgene til felgservice i askim, østfold. Der skrudde de felgene fra hverandre og jeg dro hjem med sentrene. Deretter polerte de opp kanten, mens jeg fikk pusset ned og lakkert sentrene hos en kompis. så leverte jeg sentrene tilbake, og de skrudde dem sammen igjen og satte på dekk. Veldig fornøyd med resultatet og servicen der! De skulle ha 1150 pr felg for hele sulamitten, men fikk det siste hjulet gratis(hadde 5 stk). Syns ikke det var så gal pris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 det var ikke så gærnt nei. absolutt verdt pengene! virkelig flotte hjul! eneste måtte være at de gjærne kunne vært spacet en liten cm ut bake. selv om jeg er litt imot spacere da dem gir noe økt belastning på foringer osv.. synes det ser mye bedre ut når hjula går kant i kant med hjulbue. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Blitt utrolig grym denne Touringen din Jonner'n Kjipt at vi ikke fikk hilst på hverandre på Valle den 4. Mai. Men vi får ha den til gode. Skal du til Rudskogen i løpet av helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 takk takk hafsmo er enig ang cm bak.. foran også egentlig. får se hva jeg finner på etterhvert. må da iallefall bli skrudde spacere, altså med egne bolter. har noen liggende.. men de er 20mm da.. kan prøve å se hva som passer. takker steffan! ja skulle hilsa på hverandre ja! men det som er problemet mitt, er at jeg aner ikke åssen folk ser ut, utenom avatorbilde.. hehe gidder liksom ikke gå rundt å spørre hei, jeg heter jon, hva heter du..? var å titta på gamle bilen din da. der den stod helt alene.... ja kanskje jeg skal ta meg en tur.. tror ikke jeg har noe på plakaten, så hadde vært arti å fått med seg det! får se om ikke pysa kanskje tør å prøve bilen utpå banen også aldri gjort før... åssen går det bil-leitinga da steffan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 var å titta på gamle bilen din da. der den stod helt alene....ja kanskje jeg skal ta meg en tur.. tror ikke jeg har noe på plakaten, så hadde vært arti å fått med seg det! får se om ikke pysa kanskje tør å prøve bilen utpå banen også aldri gjort før... åssen går det bil-leitinga da steffan? Ja, den ble stående alene ja . De skulle visst egentlig samle noen spesielt fine E34'r på den rekka, siden modellen har jubileum i år. Men organiseringen gikk ikke helt etter planen tror jeg. Både du & f.eks King B burde også stått der . Ja, du må jo bare få testa den nye gearkassa di skikkelig... Når det gjelder meg & bil, så blir det sansynelig E39 540iA Touring (vare) på meg imorgen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå