Glenno Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Da var du snart klar for vårmønstringa . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 ja det ble utrolig stor forskjell etter at du fikk holdt på et par runder med poleringsmaskina! takk for hjelpa! ser det jo bare på bildet over hvor mye gjupere fargen blei etter behandling.. er klar for vårmønstring jeg nå! tjoho! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Da var du snart klar for vårmønstringa . *løper ut å begynner å polere* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 ja det ble utrolig stor forskjell etter at du fikk holdt på et par runder med poleringsmaskina! takk for hjelpa! ser det jo bare på bildet over hvor mye gjupere fargen blei etter behandling.. er klar for vårmønstring jeg nå! tjoho! Ja morro holde på når enn får frem den fargedybden. Huske kjøre på med litt dekk shine da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Ser ut som Glenn har gjort en skikkelig jobb. Og fargekombinasjonen på din Touring er bare helt knall Jon . Vi sees vel på vårmønstringa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Hadde tiden strekt til skulle vi kjørt på litt mere behandling også men. Ble vel greit . Vaska grundig først, så tørket over med microklut. Der etter polering med maskin og par runder over for hånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 steffan! jeg kommer på vårmønstring ja! gjett om! tar med meg et par kompiser også. fått omvendt et par av dem! hehe smeller inn et par bilder til fra da jeg og glenn hadde streetmeet på gårdsplassen hos meg.. to gamle femmere, pluss mitt NYE hjem bak til venstre.. ja, en campingvogn... her er glenn som gnikker på rævva mi! og mitt GAMLE hjem i bakkant shining.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Noe nytt her i gården? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 hoi! vært uhorvelig stille her gitt.. har kun vært litt småvedlikehold og dulling med bilen idet siste.. gikk over alle lys og koblinger, og fant da ut at temp følern min har ryki og detti av. noen som har en ute temp føler liggende? min viser nemlig -37 noe jeg har vanskelig for å tro, da jeg nesten smelter bort her jeg sitter.. skal på eugodkjenning innen august, noe jeg tror skal gå greit. dårlig bakhjul kanskje.. har egentlig ganske dårli samvittighet for bimmern. Bilen blir nesten ikke brukt, kun kjørt rundt to turer i uka. står bare der på gårdsplassen og venter stakkar.... siste tiden har gått til lesing til mesterutdanningen (endelig ferdig! ), samt flytting og forberedning før husbygging. Fy og vanskelig Oslo kommune er når det gjelder byggesøknader. Er virkelig innvikla byråkrati på sitt aller verste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Der var du. Skulle ringe tilbake forrige helg men glemte det gitt. Samme med meg, prøver bruke bimmern litt nå om dagen da den står stort sett i uka. Grattis som mester eller skal jeg si velkommen etter, he he. Vi er nødt til å avholde årsmøte i touringklubben snart så vi bl.a får knipsa noen bilder og juggi litt igjen, he he. Bygge søknader er ikke bestandig så enkelt nei. Håper du snart får gjennomslag nå da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Rå 540 du har da man, motorbilder hadde vert kjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2009 glenn Olsen: vi må holde årsmøte snart ja.. hadde vært fett! hehe prøve å få med oss litt flere også da, er jo faktisk en del fine touringer å surrer rundt her ved meg her! får prates nærmere ang det e30_Dale: Tusen takk for kompliment! Skal se om jeg ikke får årna noen bilder av motorrommet, så skal jeg legge det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Skal vi prøve på touring årsmøte på bimmers treffet drm imorgen? Ble noen tøffe bilder ifjor . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Du Jonner`n.. Nå skal jeg snart ha hvite skilt på 530`n min. Hvordan er prosessen i forbindelse med å registrere den om fra varebil til personbil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 hmm. husker ikke helt hvordan det var, men mener å huske det var en ganske kurant prosess. må inn til biltilsynet på visning og sånt da.. Men pass på hvis du har mye innstalasjoner på bilen som burde vært vist. var her de "oppdaga" at bilen var noe lavere enn originalt, og måtte på ny visning ang senkesettet. Nå skal det sies at han duden prøvde bilen en runde rundt på området der og kom tilbake om mumra "..hohoho manuel og greier.." selv om det jo egentlig er med autolat uten å merke noe til det. De sa ingenting om at det satt på uoriginale lykter eller effektanlegg for den saks skyld. eneste det koster deg er nye skilt og vognkort blir kult med hvite skilter da! blir en litt annen og mer praktisk bil da. glennis!: var ikke stort oppmøte av touringer på treffet akkurat. men vi fikk da holdt et aldri så lite "styremøte" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå