Jonner'n Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 Oo! hadde balja inne til eu-kontroll i forrige uke, og kom ut igjen med null hull! ingen 1'er feil engang. digg Tok en kjapp diagnose og fant endelig ut av hva som virker å være gærnt ang fuskinga, og det kom feilmelding på lambdasonde 1. det er høyre siden, right ingebrigsten? grei skur å bytte den? dreiv ikke du med det for en stund siden...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Dette var faktisk ikke så overraskende Jonner`n, slik perfeksjonist du er . Hyggelig du tok deg turen til Drammen siste bimmers treffet. Du får komme opp på neste G.Raceway for være litt sosial, trenger slappa av litt du også . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 ja måtte jo det. var veldig hyggelig også. blei kjent med et par nye folk også. ikke verst... Ja, Jeg må bare dra meg unna denne tomta før jeg går meg sjøl på nervene.. kan se om jeg ikke får tatt meg en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Jepp, lambda 1 er høyre Er igrunn grei å bytte, men på min så satt den så jævlig så jeg dro med meg det som var av gjenger og diverse da jeg løsnet den så da måtte jeg gjenge opp på nytt. Men husker du om du måtte ordne noe igjennom toll og avgift i forbindelse med omregistreringa da eller var det bare å bestille time for kontroll på vegvesenet og vise den der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rico Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Fy flate for en deilig bil! Vil ha sånn!!! *drømmer som bare rakkern* Lekkert eksemplar \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 ja mener å huske det var en ganske enkel og grei prossess. ikkeno toll og andre avgifter enn nytt vognkort, skilt og kanskje for visningen. mener det som jeg syns var mest pes, var å skru ut gitteret i bilen og den greia der.. selv om det gikk ganske bra. får håpe ikke min lambda sitter så godt fast da. (gjør den sikkert..) prøve å få bytta den en dag. Takker Rico! hyggelig å høre så gode tilbakemeldinger. driver å lurer på å kanskje legge den ut, så kanskje "drømmen" har går i oppfyllelse? blir jo nesten ikke brukt stakkar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Det er å få kjøpt spesial hylse til skru ut lambda. Den har en utfresing i toppen av hyllsa p.g.a ledninger. Kansje det er lurt varme i forkant? (Jeg klarte dra hode rund fordi jeg hadde for dårlig tak). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Det er å få kjøpt spesial hylse til skru ut lambda. Den har en utfresing i toppen av hyllsa p.g.a ledninger. Kansje det er lurt varme i forkant? (Jeg klarte dra hode rund fordi jeg hadde for dårlig tak). biltema har som fungerer utmerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 http://www.biltema.no/Archive/Product_i ... -244_l.jpg var det denne her du mente, helgeb? så de hadde sånn gjengesett for lamda også. er det sånn at det nesten med sikkerhet går noen gjenger som man må fikse på når man bytter lambdasonde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Det er helt vanlig at lambdasonden sitter som faen så det er ikke helt utenkelig at du kan dra av noen gjenger nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet September 23, 2009 Forfatter Share Skrevet September 23, 2009 fikk endelig skifta lamdasonde i helga da! gikk som smurt. fikk ikke tak i sånn spesial pipe, men prøvde med en vanlig fastnøkkel. spruta på en hævv med rustløser og lot det stå litt. kobla deretter av kontakten til lamdaen og tredde på fastnøkkelen den som er rund. klinte deretter til med en hammer, og jaggu var den løs var helt klart dette som var feil med bilen. for nå går alt som smurt! motoren siver jevnt og mykt på turtall og ingen fusking etter gasspådrag. digg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Høres bra ut Jonner`n . Du får prøve ta deg tid til Høstreffet den 3 okt på Frognersetern og autoslalom den 4 okt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet September 26, 2009 Forfatter Share Skrevet September 26, 2009 jepp, det skal eg prøve å få til glenn! driver å styrer og ordner nedi hølet her jeg vettu, så bra du maser på meg så jeg kommer meg litt bort slenger med et bilde før: etter: bilde tatt på samme sted fy, tror du ikke noen har stjært alle ventilhettene på dekka mine idag eller!? er det mulig..helt vanlig kjedelige hetter av metall. at ikke folk kan bruke 20 kr på å kjøpe egne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Dæven her skjeer det litt ja. Får prøve ta med kasse med øl og leite frem spikkerbelte ei helg kjære mester . Ja jeg prøver masse på deg innemellom veit du . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Må bare få si at bilen din lever fremdeles, å blir tatt godt vare på ! er desverre ikke like strøken som da du hadde den, men gjør mitt beste med å fikse den opp litt etter litt Må også brukes så den ikke blir daukjørt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå