bmw 540ia vare Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Hei...Hvor fikk du tak i hvite og røde baklykter til stv? pris?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2007 det hvite glasset er noe man må kjøpe løst her, for deretter å skjære ut det orangsje glasset og lime inn det nye. forklaringen på hvordan finner du på denne siden btw.. når du først er inne på toruingklubbens hjemmeside, ville jeg anbefalt deg å snust litt rundt inne på den siden. Myyye feite e34 der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 540ia vare Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 Se det ja! det var en fin og billig måte!! men fant ikke de hvite blink lysa jeg altså... fulgte linken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 Etter det jeg har hørt, selger ikke Reproglas disse lenger..de hvite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 Ta kontakt med Daniel på Radicast. Tror han lager de enda på bestilling, og han pleier å svare raskt på e-post . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2007 egentlig lønner det seg jo og bestille et par sett når man først bestiller. i tilfelle uhellet er ute en gang.. hvis han er i ferd med å avslutte produskjonen mener jeg.. det gjorde jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet August 6, 2007 Forfatter Share Skrevet August 6, 2007 da var girkasse havari et faktum for meg også gitt skulle rygge inn på parkeringa på jobben fredag morgen, da kassa nekta plent å gå i revers tok en tlf til "oslo automatgir", som egentlig raskt kunne konstantere at girkassa hadde hatt sine bedre dager, og trengte en overhaling, men skulle møte han idag(mandag) tidlig for en kjapp skjekk.. så fikk dommen like kjapt som jeg kom, pluss at regningen kom til å bli på rundt 30 store+ mva! da med full overhaling+ oppgradering av kassa. han girkasse duden skulle undersøke hva prisen var for en nyoverhalt kasse i tyskland, samt en splitter ny en(noe jeg tror er myyye dyrere) time vil shåvv, men det kommer nok til å svi bra i pungen framover gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 Du er klar over det "plastkule-problemet" disse girkassene har? http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 Har du sjekka www.koed.dk for automatkasser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet August 6, 2007 Forfatter Share Skrevet August 6, 2007 xxx: ja har lest litt om det problemet.. men hvis det er de som begynner å bli dårlige, skal man vel få et par forhåndsvarsler, som at girkassa går i nødmodus o.l....? rett meg hvis jeg tar feil.. dette skjedde bare helt plutselig, uten noe som helst forvarsel. alt fungerte som det skulle til den pluselig nekta å rygge. noe som også er en svakhet på disse kasse, og var helt vanlig når kassa nærmer seg 200.000 ifølge han "automat johnny".. ivanrogov: sjekka hos koed, og sett at de har en kasse inne, men den har c klasse, og det vil jo med andre ord si at den bør overhales om en liten stund alikevel..?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 Huff, dette var kjipt da . Du får også i denne sammenhengen sjekke opp muligheten/pris for å få bygd om til 6 trinns manuel . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 Tok ett lite søk på http://www.bildelsbasen.se/. 94- 95 540 ga dette resultatet . Desverre ikke noen 6 trinns kasser der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet August 6, 2007 Forfatter Share Skrevet August 6, 2007 Huff, dette var kjipt da . Du får også i denne sammenhengen sjekke opp muligheten/pris for å få bygd om til 6 trinns manuel . tok en prat med han ang muligheten for å bygge om til manuell, men dette frarådet han meg sterkt å gjøre gitt! grunnen var vel kanskje alt det elektriske og få alt det til å fungere, samt jobben med å bygge om.. men snakket med en kar som sa han hadde en 535 motor med steptronic fra e39(fikk man 535 i e39??) liggende, og mente at den kunne passe.. er vel egentlig litt skeptisk, og ser for meg mye ombygging og div mek for å få dette til å fungere. men det hadde jo vært arti med e34 og steptronic da.. hehe veit ikke om den kassa tåler nm som 4.0 l har.. noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 men snakket med en kar som sa han hadde en 535 motor med steptronic fra e39(fikk man 535 i e39??) liggende, og mente at den kunne passe.. er vel egentlig litt skeptisk, og ser for meg mye ombygging og div mek for å få dette til å fungere. men det hadde jo vært arti med e34 og steptronic da.. hehe veit ikke om den kassa tåler nm som 4.0 l har.. noen som vet? Jepp, E39 kom som 535 med M62 motoren. Om den tåler kreftene fra din 540 skal jeg ikke si. Men hadde jo vært supert med Steptronic i din Touring . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 Kjipt med kassa di Jonner'n Som jeg forstod så har du ikke fått sjekket hva som faktisk er galt enda? Har en 530 med en "lignende" problem. Girer bare til 3 gir og slurer som et uvær. Samt at den sjelden drar på lavt turtall. (dette ble jeg da fortalt når jeg kjøpte den, ikke testet selv) Har hatt en tråd her om det og fikk et par svar etterhvert om at det kunne være så enkelt som for lite olje. Men kan også være plastkulene eller converter. Sistnevnte er dog den dyreste å bytte da ny converter koster +- 14000,-. Brukt kasse er jo å oppdrive her til lands og til ikke så gale priser. http://www.bruktbildeler.com/ Har ikke startet med min kasse enda, men har lenge fundert på å bytte den ut med e39 steptronic kasse Enda ikke funnet noe ut som forteller ja/nei på om dette vil gå. Uansett hva som skjer fremover, hold oss oppdatert, for dette kan jeg også dra nytte av når jeg skal begynne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå