Kai-P. Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Kjempeflott bil, gratulerer så mye! Har du vurdert og senke den litt? Da hadde den blitt kjempetøff! Etter min høyst ydmyke mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Flott bil. Fint at en slik klassiker blir månedens bil. 7-serien er flotte biler, og denne var absolutt fin. Hadde dog fjernet den fyrstikkesken før jeg tok bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Kjempeflott bil, gratulerer så mye! Har du vurdert og senke den litt? Da hadde den blitt kjempetøff! Etter min høyst ydmyke mening. Takk for det Har vurdert senking, men tror jeg dropper det for å holde bilen mest mulig original. Flott bil. Fint at en slik klassiker blir månedens bil. 7-serien er flotte biler, og denne var absolutt fin.Hadde dog fjernet den fyrstikkesken før jeg tok bildet Takker! Kunne nok tatt den bort ja, ser jeg i ettertid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Grattis ja - noe forsinket. Kjørte 745i en del i 1991. Morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Ja, det er morsomme biler å kjøre Går godt, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krebs Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Gratulerer med månedens bil, vel fortjent. Helt enig med deg, det er en nydelig bil når den er original. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M?. Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Gratulerer, nydelig bil og i fin stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Føyer meg inn i gratulasjonsrekkene! Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Gratulerer som sagt Strøkne bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Takker og bukker for de fire siste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Gratulerer med måndtens! Skal være helt ærlig å si at jeg generelt har lite til overs for de noe aldrende BMW modellene. Det kan ha noe med at jeg ikke har et spesielt forhold til de. Men den ser ut til å være godt holdt og fin kosmetisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå