Terje325i Skrevet April 12, 2007 Forfatter Share Skrevet April 12, 2007 Ingen flere som skal da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Kjørt der før ja, ganske artig bane å kjøre på egentlig. Men bør ta der litt med ro de første rundene så man oppdager hvor de verste dumpene er, asfalten er ikke den beste! Dekket på den banen og alle humpene hører hjemme i et bilkross løp Viss du ikke kjører hi lux eller king cab da... er i alle fall ikke sunt får en senka eller annen lav bil viss du satser litt... og det er jo derfår en som regel kjører på bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw325turbo Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Synd de ikke legger ny asfalt ja, skal ikke oppåver igjen du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Jeg kutter lett ut Lånke akkurat pga den forbanna humpete banen. Den dagen de legger nytt (og flatt) dekke så tar jeg turen igjen. For banen er egentlig en smule morsom selv om den er kort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 Synd de ikke legger ny asfalt ja, skal ikke oppåver igjen du da? Nei tror ikke det... er får lett å slå i filler bilen der.. å det er synd får det trengs en bane der oppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 Jeg liker Lånkebanen godt jeg, moderat hastighet og kupert løype, dekket er ujevnt men hvis man har en gatebil så er det ikke noe problem å kjøre der, hvis man har en rendyrket banebil eller en voldsomt senket bil så er nok banen litt for ujevn. Tenker jeg tar meg en tur sammen med Porcheklubben den 20.mai, på gatebiltreffene der er det for mye biler og litt for ujevnt tempo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Ser ut til at det blir oppholdsvær, og faktisk litt sol. Snakkes på Lånke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Når begynner det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Tar med min 14 mnd gammel datter og samboer og kommer jeg. Vet ikke om det blir banekjøring... Rev ut hjulbuen og slisset opp dekket på cabèn jeg hadde pga humpene på banen forrige året.... DYRT... Men gøy og se... Showet begynner kl 10:00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Jeg kommer Skal sige dit sammen med Mikaelft og en kompis med en blå mazda mx-6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Ill be there :> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå