marius paulsen Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Kipern! den flotte bilen og... Men din egen feil:P Folk kjører altfor fort på glatta...Men enig med den snø hauen der... tullete brøyte folk.. skulle hatt et skikkelig kurs.. å du har sikkert brøytet mye så du vet sikkert mye om det! Ja, eller har vært med mye.. Onkel min brøyter.. Her nede er også det problemet at snøen bare blir lagt i hjørnene... Vet du jo seff at ikke de har nok folk og lastebiler til å kjøre vekk alt, men jeg mener i hvertfall at det er mange tullete brøyte folk.. Her nede ble de bare satt i en brøyte bil (leid inn av kommunen). har brøytet 10 sesonger så jeg vil påså at jeg vet litt om det! men uansett var det synd med bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Det var kjedelig... Hvordan tok den andre personen det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 aww da :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 har brøytet 10 sesonger så jeg vil påså at jeg vet litt om det! men uansett var det synd med bilen! Dakar bmw hvertfall.. hadde det vært en annen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JKJ Skrevet April 12, 2007 Forfatter Share Skrevet April 12, 2007 Det var kjedelig...Hvordan tok den andre personen det? Tok det veldi greit, eldre herreman. ikke sint for at jeg hadde kjørt på han eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JKJ Skrevet April 15, 2007 Forfatter Share Skrevet April 15, 2007 Fikk høre at taksten var på 55000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå